Recenze (897)
Noční můry z temnot (2019)
No nevím, takové nic, má to sice pár fakt pěkných hororových momentů, režisér je šikula, horory mu jdou, ale zkuste raději jeho předešlý horor https://www.csfd.cz/film/360385-tajemstvi-smrti-slecny-nezname/komentare/
Najednou jsme rodina (2018)
Takovej obyčejnej rodinnej film, sem tam vtipnej moment, sem tam drama, happy end nakonec, nečekaně.
Terminátor: Temný osud (2019)
Nejhorší terminátor.
Šťastné a veselé a tak podobně (2019) (seriál)
Hodně špatnej sitcom, jeden z nejhorších, co jsem viděl. Doufám, že to stopli. Dennis Quaid mi sice nikdy nevadil, ale mám takový dojem, že se do sitcomu moc nehodí, moc mu to nešlo, podle mě. Sice jsem to dokoukal, ale to je má povaha, když něco začnu, chci to dokončit. Ani ta vánoční atmosféra to nezachraňuje. Rozhodně nedoporučuji.
Lví král (1994)
Nejlepší animák, který znám. Má to vše. Legendární a srdcová záležitost z dětství, která neomrzí ani v dospělosti, ba naopak.
Klaus (2019)
Další španělské překvapení, tentokrát animované. Pro mne krásný příběh s krásnou animací, mám takový dojem, že se to v mnoha rodinách možná stane vánoční klasikou, protože ta vánoční atmosféra z filmu přímo sálá.
Rodiče na tahu (2019)
Ukrutná nuda, jednu hvězdu dávám za hlavní dvojici, kteří se sice snaží, ale je to opravdu bída, co z nich vyleze a někdy sem tam nějaká vtipná scéna, ale moc jich není, pryč od toho.
Heavy Trip (2018)
Neskutečná prdel s cool momenty. Na Finsko milé překvapení a já, jakožto fanda metalu, jsem se královsky pobavil a někdy si to dám určitě znovu.
Kořist (2019)
Aja má lepší horory. Sice to má pár momentů, kdy se pobavíte, ale jinak jde o průměr. Hory mají oči za tím stále vedou.
Tenkrát v Hollywoodu (2019)
Bál jsem se z ohlasů, že to bude opravdu žánrovka zaměřená na tu dobu,ve které je natočená, že mi to nic neřekne, ale naopak. Neskutečně mě to bavilo, stopáž zase hrůza, ale nenudil jsem se snad ani minutu. DiCaprio i Pitt výborní, crazy finále nesmí chybět. Já jsem zkrátka stavěnej na Tarantinovky, takže za mě TOP.