Recenze (73)
The Guernsey Literary and Potato Peel Pie Society (2018)
Skutočne pekný film.
Zaklínač - Začátek konce (2019) (epizoda)
Ako to už aj Arnoldov výkon v Hercules in New York mal viacej hereckého umu, no a to ani nehovorím o tom, že onen Thalsky borec mal tak 7 krát lepšiu formu než totok. *** Celkovo to bola fest nuda, ostatné časti riskovať nejdem.
Pimp (2018)
Klišoidná trapošina, hlavne, že sme si vypočuli veľké pasácke reči.
Setkání v Praze (2006)
Tak ten orientalizmus, karikovanie tunajších vlastností či vymýšľanie nejakých pohrebných tradícii si mohli odpustiť. Na čo to tam pre Boha pchali, veď to ani nie je vzhľadom k téme dôležité.
Tohle je náš svět (2016)
Homeschooling vrelo podporujem a toto je jedna z jeho najlepších vlastností. Určite by som sa nechcel dohadovať s rodičmi čo si myslia o popieračovi genocíd Chomskom, že je hodný oslavy o tom ako bude vyzerať výuka v škole. Takto si ju môže spraviť každý rodič po svojom. Inak je to celkom vtipný kúsok.
V kruhu koruny - Richard II (2012) (epizoda)
Je vôbec možné onen námet s takým obsadení pohnojiť kamerou a strihmi, ktoré vytvárajú "napätia" ako v telenovele,? Keby to tu ale skončilo, mal by som najviac tak nanič deň, to čo im ale z toho potom vyšlo bola echt nuda a umelosť. Veď aj podnapití ochotnícky režisér, by tomu dodal trochu švihu! Moje srdce plače pri vedomí, že toto mohlo BBC spáchať; žiadal by som pre nich odpustenie, no oni vedeli čo činia. Ba čo viac? Oni to zverejnili!
Profesor a šílenec (2019)
Po dlhšej dobe konečne niečo čo ma doslova vtiahlo, knihu si síce čítať nemienim, no i tak myslím, že by to stálo za to. Na margo slovníka, pokračovatelia profesora Jamesa Murraya sú do jedného babráci, kým sa človek na sklonku roku 2019 prekliká cez stránku nevalného dizajnu ku oddielu kde sa dajú vyhľadávať všetky tie krásne slová ako Cypherpunk či Fastener stratí mladosť. To už mohli rovno naskenovať všetky tie archaické lístočky a dať tam magnet na torrent (že nech to mám aj rovno u seba offline). Aspoň by som sa pri tej ohromnej strate času a zbytočnej babračke cítil trochu retro, takto mi je z nich iba nevoľno.
Avengers: Endgame (2019)
To domotali viac ako mexikáni telenovelu.
Černobyl (2019) (seriál)
Po remeselnej stránke to je výborné, ale má to nejaké muchy čo sa týka faktov https://www.forbes.com/sites/michaelshellenberger/2019/06/06/why-hbos-chernobyl-gets-nuclear-so-wrong/?fbclid=IwAR16cIWaqQMmCeL9piunGwTjYSwUbhDDZS7Xo0oZ5cONjlnagFBDWm75p8s#1b213e44632f
Koruna - Série 1 (2016) (série)
Slabší rozbeh, ale postupne sa to napravilo.