Recenze (66)
Kancl (2001) (seriál)
Originální seriál se specifickým humorem Rickyho Gervaise, který ale nesedne každému. 70%
Sedm psychopatů (2012)
Není to žádný zázrak filmografie, ale jde si svou vlastní cestou a to je na tom to nejlepší. Není to žádná tuctovka. 75%
Kluk na kole (2011)
Řekl bych, že filmů s podobnou tématikou je více a tenhle ničím nevyniká. 60%
Bažanti jedou do Španělska (1972)
Trochu slabší počin od Bažantů i když i tady se najde pár vtipnějších míst. 45%
Amelia (2009)
Zpracováním to nebylo vůbec špatné, ale příběh je trochu nemastný neslaný a moc mě nevtáhl do sebe. 60%
Byl jednou jeden polda (1995)
Pro mě kultovní film plný perfektních hlášek a scének. 85%
Pravda o přistání na Měsíci (2003) (TV film)
Průměrný dokument, který shromažďuje nejčastější konspirace a vyvrací je, mě ještě více přesvědčil, že je snad přistání na Měsíci pravda. 65%
Avatar (2009)
I přesto, že sci-fi ani fantasy nejsou můj šálek kávy, tak mě Avatar díky mému (ne)očekávání nadchl a jsem za to jen rád. Opravdu nádherná grafika, originální nápad a taky to, že film vlastně poukazuje na nenažranost a bezohlednost kapitalismu a imperialismu. 80%
Apollo 13 (1995)
Do detailů promyšlený film s úžasnou atmosférou mi dává pocit, že byl natočen opravdu profesionálně, jak by měly být všechny filmy. I s délkou skoro dvě a půl hodiny jsem se ani chvíli nenudil a to kosmonautika rozhodně nepatří mezi mé zájmy. Skvělý zážitek. 85%
The Punisher: Dirty Laundry (2012)
Poměrně fajn akce a atmosféra, ale kazí to laciné digitální efekty. 60%