Recenze (12)
V (2009) (seriál)
Slibné, vždycky jsem se těšil na pokračování. Ale celkový dojem kazí to, že žádné není. Takže nejde hodnotit komplexně.
Na doživotí (2007) (seriál)
Výborná myšlenka a nápad, bohužel ukončeno za zvláštních podmínek a zvláštní prostředek 2. řady. čekal jsem nějaké zajímavosti. Ale konec byl famozní.
Californication (2007) (seriál)
Naprosto super, takhle si představuji význam slova Californication v praxi. Seriál v zásadě o lásce k jedné ženě, o el. kytarách a další lásce ke spoustě buchtiček, které ho nakonec stejně vždycky svedou na scestí.
Chůva k pohledání (1993) (seriál)
něco mezi 4* a odpadem! nedokáže urazit a nakonec vždycky pobaví.
Hvězdná brána: Hluboký vesmír (2009) (seriál)
Jako velký fanoušek SG1 a Atlantidy bych bral raději 1-3 filmy s pár postavama ze starých seriálů. Tohle nakonec začne nudit... 2-3*
Prolhané krásky (2010) (seriál)
něco mezi 3* a 4* a odpadem! začíná se to příliš protahovat...
Hrdinové (2006) (seriál)
Miloval jsem tento seriál, ale nějak poté ztratil. Poslední serie zase začala nabírat, ale už to nestihla, z nostalgie 4*.
Sex ve městě (1998) (seriál)
Viděl jsem všechny díly. Průměr celého seriálu 3*. 1. a 2. serie RETRO body, pak 2* a ke konci 4*.
Hvězdná brána: Atlantida (2004) (seriál)
Ačkoli se jedná o pokračování milovaného seriálu, tak netrvá zbytečně dlouho a nezkazí si dojem protahovaným závěrem.
Griffinovi (1999) (seriál)
Absolutně mi to nesedí... Možná bohužel, ale pro mě odpad!