Oblíbené seriály (10)
Dexter (2006)
Červený trpaslík (1988)
Miluju Rimmera, miluju Listera, miluju Kocoura i počítač Holly (který má - což je známé - IQ 6000 stejně jako 6000 učitelů tělocviku – mimochodem moje vůbec nejoblíbenější hláška, se kterou se naprosto ztotožňuji při každé hodině tělocviku na našem gymnáziu). No a také (naprosto překvapivě) miluju seriál Červený trpaslík - krále britských sitcomů.
Invaze (2005)
Úžasný seriál, u kterého jsem se chvílemi bála, chvílemi smála a chvílemi žasla. Super nápad, super herci, super music. Ze začátku není jasné, kdo hraje za jakou stranu... prostě bomba. A ten poslední díl! No, nevím jak mé nadšení popsat. P.S.: William Fichtner alias šerif Tom je naprosto dokonalý!
Simpsonovi (1989)
Haló, haló! (1982)
Úžasný seriál, který zvedne náladu i po hodně náročném dni a obohatil (nejenom) mě o tři nesmrtelné hlášky: 1. To jsem já LeClerc! (bůhví jak se jméno toho stařešiny píše) ---- 2. Dobře mě poslouchejte, nebudu to víckrát opakovat! ---- 3. Óh, René!!! :-)
M*A*S*H (1972)
Originální film jsem neviděla, takže mě to vůbec netrápí. Tohle bezkonkurenčně nejlepší válečno-komediální seriál všech dob. Obrovská porce skutečné zábavy a dobrých vtipů, nepřeberné množství nejrůznějších více či méně komických postav. Troufám si tvrdit, že je to jeden z nejlepších seriálů vůbec...