Recenze (705)
Podsvětí (2006)
Ptákovina, která je občas pěkně nechutná (až v "japonském stylu), občas nelogická, a občas má opravdu pěkné momenty (jako v Pulp Fiction). Celkově se na to moc dívat nedá, protože film není "konzistentní" a nudí.
Román pro ženy (2004)
Skvělý film, který dokonale líčí ženskou a mužskou "duši" :). Navíc se super soundtrackem... Tolik ironie, nadsázky a pravdy člověk jen tak nezažije :). Nezavolá, tak je parchant :D LOL!!!
Pasti, pasti, pastičky (1998)
Nechutná blbost. Nechápu, že se tak kvalitní herci propůjčili takovému braku :(! Ani nespočtu, kolikrát jsem film chtěl zastavit - místy naprosto nesmyslné rozpátlávání hnusů, které tvůrce považuje z nějakého zvráceného důvodu za vtipné, absence děje, samé vycpávky, no naprosto šílené Bčko to je. Ale jo, jednou jsem se zasmál :(. Ale celkově z filmu nemám dobrý pocit, je to odpad nejvyššího kalibru, který se hodí leda tak pro vytření zbytků z žumpy...
Mistři (2004)
Pěkně éterická šílenost, která má něco do sebe. Jsem z toho filmu tak trochu na větvi, má hodně do sebe a ukazuje z nás to špatné i dobré.
Ledová bouře (1997)
Hodně dobrý film. Má prostě úžasnou atmosféru, člověk jako by se vrátil o čtyřicet let zpět...
Na samotě u lesa (1976)
Super film, který je tak pozitivní :). Na člověka prostě "dýchne" ta idylka, pohodička, klídeček. Kemr je nezapomenutelný :)! Navíc těch hlášek... :) Nádhera
Král Králů (1963)
Príma :) komedie, která se mi hodně líbila :). Na to, že vyšla v komunismu je v ní opravdu hodně politické srandy :).
Gosford Park (2001)
Jako komedie mi to teda nepřipadlo - jsem při filmu usnul :(.
Zátah (1987)
Ptákovina :(. Občas vtipné, ale většinu filmu jsem protrpěl. Nechápu, že tak dobří herci mohli natočit takový brak!
Jako jed (1985)
Jo, tak tohle je jako ze života úplně jsem se svěrákem cítil :). Krásně ho to semlelo. Jaj ach ta láska :).