Recenze (705)
Oheň (1991)
Skvělý klasický film :),
Lov (2020)
Někdy přemíra krve a brutality, kterou nemám rád, ale celkově jsem se bavil a některé věci nečekal, což mě příjemně překvapilo. Fakt dobrý film, na který se rozhodně podívám znovu. Natočit takovou krvárnu tak, že zároveň vyvolává diskusi je unikum :). Dobrý příběh. Občas nějaká mezera byla, začátek byl moc rychlý, ale film odsýpal a to je hlavní. Za mě dobrý film.
Major Payne (1995)
Celkem dobře jsem se bavil, některé hlášky jsou kultovní :D. Ano je to klišé, ano je to blbost, ale o to nejde, bavil jsem se neskutečně a to je to důležité! Tohle není psychologický film s filozofickými konsekvencemi, tohle je prostě "prdlá" komedie :D.
Equalizer 2 (2018)
Film se mi líbil, měl spád i jistou myšlenku. Pěkný film
Alita: Bojový Anděl (2019)
Nečekaně dobré, už se těším na pokračování :)!
Vy nám taky, šéfe! (2008)
Konec mě moc nepotěšil, došel mi až po filmu :D, ale jinak jsem se skvěle bavil :). Říkal jsem si, že někdy říkat zákazníkovi a nebo šéfovi co člověk chce může být relax.
Fantastická zvířata: Grindelwaldovy zločiny (2018)
Jsem se velmi pobavil, krásně milá "dětská" zábava na úrovni Harryho Pottera 1 a 2.
Už je tady zas (2015)
Skvělý film, který ve mě utvrdil pár závěrů.
Rocker (2001)
Film se mi moc líbil a má opravdu zajímavou pointu :). Poučný "materiál".
Ready Player One: Hra začíná (2018)
Jako z mého života :)! Úplně přesný film s krásnou analogií. Moc jsem se bavil a zamyslel nad sebou :).