Recenze (48)
Pomalé šípy (1993) (seriál)
29%? né to né :)! Myslím si že tento seriál dozrál..stejně jako film Dědictví....na dnešní dobu pomalé temto, ale skoro stejné jako u Homolkovic, tedy časté zastavení děje a přemýšlení nahlas. Klobouk dolů za herecké výkony a vysoký průměrný věk hlavních hrdinů.....za mě dobrých 75%
Adéla ještě nevečeřela (1978)
Naprosto dokonalé. Čím víckrát tento film vidím, tím víc se mi líbí. Nejlepší film Oldřicha Lipského.
Jack Holborn (1981) (seriál)
Podíval jsem se na seriál na jeden zátah. Nejlepší asi 9.díl s dražbou otroků. Super seriál a i bez nostalgie bych dal nejvyšší hodnocení.
Metráček (1971)
překvapuje mě velice nízké hodnocení. Já mám tento film velice rád - pohodový, svižný, vtipný - hlavně Růžičková a Lipský,...tochu i nostalgie- za mě 90%
Zabíjení (1956)
Neveřil bych, ale dal jsem za tu zavěrečnou scénu na letišti nakonec pět hvězdiček. Prvních 35 minut je nuda ala třicátá léta: jen řeči, řeči, řeči....pak konečně akce, která je však nadčasově natočená...no a pak ten závěr :-D. Určitě u Kubricka jeden z lepších filmů!
Stezky slávy (1957)
Film opravdu nezestárnul. Nikdy bych nehádal, že byl natočen už v roce 1957.
Velký flám (1966)
Vtipná a svižná komedie i po 54 letech :-)
Barry Lyndon (1975)
První hodina - to byl pro mě dobrý ale pomalý film, druhá hodina - dobrý a zajímavý film, třetí hodina - už jsem jen koukal s otevřenou bradou na jeden z nej filmů.
Mechanický pomeranč (1971)
Další nezapomenutelný film od Kubricka. Docela i chápu, proč film nebyl nadabován.
2001: Vesmírná odysea (1968)
Nadčasový film a efekty