Recenze (39)
Barbie (2023)
Pro mě po stránce procent strašně špatně hodnotitelný film, protože jel na vlně totální pecky, která byla intermitentně přerušovaná totálním klišoidním patosem. Se kterým sice souhlasím do posledního slova, ale už mě to prostě nebaví a to, co mělo být šokujícím otevřením očí, začíná být trochu otravné.
Velryba (2022)
Hodně syrové a rozhodně ne pro každého.
Avatar: The Way of Water (2022)
kdyby se míň vykecávali s rybama, mohl by to být supr film s normální dvouhodinovou metráží
Sebevražedný oddíl (2021)
může mi někdo vysvětlit, jak a koho napadlo natočit další díl o suicide squad a pojmenovat ho úplně stejně jako ten první? nemůžu jíst, nemůžu spát, potřebuju odpovědi....
Tenet (2020)
75% wtf, 25% wow - 100% Nolan
Eurosong: Příběh skupiny Fire Saga (2020)
Původně jsem tomu dala jenom dvě. Fakt. Ale viděla jsem ten film v červenci, a je listopad a pořád jedu Lion of Love, jako by to mělo být naposled a dneska večer vážně uvažuju, že si to pustím ještě jednou. Tak si říkám.. že si to ty tři hvězdičky snad i nakonec zaslouží. Koneckonců, ačkoliv je to přece jenom trochu sranec (co si budem) je to milý film s pár solidníma a pár fakt dobrýma vtipama a je tam Dan Stevens, který byl jako vždycky úplně boží. Tři hvězdy. Howgh!
Richard Jewell (2019)
Mám dojem, že tenhle film dostal mnohem míň pozornosti, než kolik by si zasloužil. Je to řemeslně naprosto skvěle natočený a Paul Walter Hauser i Sam Rockwell byli na jedničku. A Clint Eastwood.. ten je prostě hustej.
365 dní (2020)
Tohle si nezaslouží ani komentář
Too Hot to Handle (2020) (pořad)
Na více než jednu hvězdičku to sice není, ale přiznám se, že jsem to na vlně fascinace neuvěřitelnou prázdnotou a lidskou tupostí stejně sjela skoro celé. ("Harry's from Australia, and I literally don't know where that is.")
V kraji vína (2019)
103 minut naprosto nevyužitých komediálních talentů