Recenze (339)
SpongeBob v kalhotách (1999) (seriál)
Co si budem povídat, tohle není pohádka pro děti :))
Hunger Games (2012)
Upřímně jsem čekala, že to bude mnohem horší! Ale takhle je to oddychovka, která není přeplněná až tak kýčovitými scénami. Vlastně je to celkem milé, ale nic Vás nepřekvapí a ani nenadchne.
Lovci zločinců (2011) (seriál)
Trochu Batman. Bojím se, že to bude repetetivní... Uvidíme :)
Ve jménu vlasti (2011) (seriál)
S tímto námětem jsem neviděla doposud žádný seriál. Na mě to působí místy velmi realisticky, jindy zase trochu přitažené za vlasy. Ale to vůbec nevadí, protože fandíte hlavní hrdince a "hrdinovi" a seriál má spád, zvraty a dobrý děj celé dvě serie. Čeká mě třetí a jsem zvědavá, jak to bude dál.
Rádio Rebel (2012) (TV film)
Teenage movie s "originální" zápletkou tiché dívky, která je nakonec !!alert spoiler!! královnou plesu :D
Rivalové (2013)
Plakát je tak hrozný, že sem si říkala, že to nemůže bejt dobrý. No a bylo. Velice mě to překvapilo.
Spisovatelé (2012)
Utrápená rodina spisovatelů... Příběh žádný.
After Porn Ends (2012)
V dokumentu jsou hvězdy již zralejšího věku, takže lze soudit, že se jejich sláva byla v době 80. - 90. let, kdy těch lidí opravdu nebylo moc a opravdu byli "star". Dneska je to už dávno jinak, ale dřív, podle všeho, ste musíla být svobodná matka, nebo vyhnán/a rodiči z domu a z toho kolotoče pornograf. průmyslu Vás dostalo jen dítě nebo manžela/manželka...
Tropická bouře (2008)
Já vím, není to geniální, místy to pokulhává, ale ty hlášky sou nesmrtelný.
Omar (2013)
Má to spád, zápletku poměrně komplikovanou, nádech nebezpečí, lásky, zklamání, vysílení...