Reklama

Reklama

Nejsledovanější žánry / typy / původy

  • Drama
  • Komedie
  • Akční
  • Krimi
  • Dokumentární

Recenze (5 329)

plakát

Oscar 2019 (2019) (pořad) 

Kdysi prestižní filmová cena se změnila v trapnou politickou angažovanost. Poprvé po dlouhé době jsem nedal přimák ale záznam a pro příští rok zřejmě vypustím i záznam. Poprosím jen ČT zda by příští rok nedávali Zlaté globy a třeba nějaké filmové ceny, to by bylo super. Pořad, kde musím poslouchat rok co rok "strhující projevy o ženách a černoších" už nemá s filmovou cenou co společnýho. Spike Lee fakt odešel, protože jeho černý film nevyhrál a vyhrál jiný film, který řeší utisk černochů, ale jinak než ho řeší film Spike Lee ? To už je parodie sebe sama tohleto, copak tohle může brát ještě někdo jako filmovou cenu ?

plakát

Ostrým nožem (2019) 

Už můj druhý letošní slovenský film v kině a musím říct, že jsem spokojen. Emoce tu jsou velký, protože jsem rozuměl tátovi, který v jedné fázi filmu naráží na neskutečnou státní aroganci a linknavost. Film rovněž vnímám jeko kritiku právního prostředí na Slovensku. Jenom škoda, těch soudních scén, ty se mě zdály trošku zbrklé, ale jinak nemám výtek.

plakát

Pád anděla (2019) 

Už jsem nebyl tak přikovanej jak u "pádů" , ale i tady se jedná o akci, akci a zase jen akci, pokud jdeš k tomuto filmu a řešíš cokoli jinýho, tak to není chyba tohoto filmu.

plakát

Panna a orel (2019) odpad!

Škoda, že tenhle film a všechny jeho kopie nebyl na Hiroshime v době americkýho atomovýho bombardování, protože takovej zločin jakým je existence tohoto filmu má být vymazán z povrchu zemského a Nicolae Constantin Tănase bych za tohle nechal včelařit bez ochrany. Možná nejhorší film, který jsem kdy v kinech viděl. Už když jsem asi deset minut přes statickou kameru čuměl jedním záběrem na diskotéku jsem si říkal, že se rýsuje odpad jak vyšitej, ale že si tenhle film nakráčí pro korunovaný odpad to jsem v tu chvíli ještě nečekal a nic na tom nemění ani potitulkový závěr, protože jestli dostanu láhví přes palici, čadí mě z toho krev a je mě blbě, jdu k doktorovi a nehoním si doma péro. Pan režisér, ale měl pocit že své vrcholové umění ještě divákům nedal dostatečně do hlavy, tak následovaly nekonečné scény z bytu toho magora. Nejdřív několika minutový záběr jak dement spí, pak asi dvě minuty blije, taky nás pan mistr scénáře oblažil velmi dlouhým záběrem na onanii hlavního hrdiny, neskutečný takovou drzost jít s tím do kin, to jsem fakt nezažil, trvat tahle režisérova sebeonanie ještě o pár minut dýl, tak snad zlostí sežeru plátno. K tomuhle filmu jen totální nenávist a od NCT už do smrti nechci nic vidět.

plakát

Pan T. (2019) 

Tady je dobrý si počkat na konec a pozorně sledovat, pak má totiž film docela silný úder. Pochopil jsem to jinak než kolega Hwaelos z mého pohledu nešlo o odpálení parlamentu, ale Paláce kultury a vědy, kterému se také říkalo "pomsta šíleného cukráře" a snové sekvence byly právě román pana T a právě v kontextu s opakovaně zvýrazněným detailem na samotném konci mě film docela rozsekal.

plakát

Parazit (2019) 

Kličová událost košického Art Film Festu samozřejmě z fleku vyprodala největší sál festivalu. Já si trošku připadal jak na csfd projekci, vedle mě freddy, za mnou pan hnědý, před hajzlem seznamení s dalším csfd drakem. Joon-ho Bong je master, protože dokáže míchat žánry, které by leckoho ani nenapadlo hodnit do jedný míchačky, co začíná jako komedie, pokračuje jako sociální drama a končí thrillově. Scénář originálnější než multikino v iglů, nuda vyfakovaná daleko od filmu, nebyl záběr, kdybych si zívnul. Režie působí naprosto sebejistě a výborně pomáhá s vyprávěním i s prolínajícímy žánry. Joon-ho Bong si prostě hraje se žánry, s dějem, s postavama a mě ty jeho hrátky přišly filmově neskutečně fresh. Jihokorejský den na košickém arťáku se vydařil na výbornou.

plakát

Piłsudski (2019) 

Pro nepolskýho diváka, ale se zájmem o polskou historii to bylo příliš zrychlené, některé souvislosti mě bohužel unikali. Koukal jsem, že dokonce i v samotném Polsku je film považován spíše za průměr což je pro mě s ohledem na polskou náturu překvapení, ale poláci jsou divácky velmi vyspělé publikum. V každým případě za mě příliš zkratkovité a pozornost se věnovala věcem, které mě s ohledem na podstatu historie tématu přišli nepodstatné.

plakát

Plážový povaleč (2019) 

Chtěl bych být na natáčení filmu, tam to muselo být asi hodně zajímavé. V každým případě se dá děj shrnout do několika slov, chlast, fet a jedna velká party.

plakát

Podfukářky (2019) 

No ta tlustoprdka mě srala, nechápu jak mě mohli krmit s tím, že ona by dostala z chlapů prachy, jako my jsme idioti o tom žádná, ale musím to mít nějakou štábní kuluturu. Pár foréčků když třeba Anička "léčí" bylo na úrovni to jo.

plakát

Polar (2019) 

Tomuto filmu dá Dalajmáma zřejmě odpad. Ani mě příliš nenadchnul, ta snaha o cool za každou cenu působila křečovitě. Mads si zřejmě chtěl odflusnout od náročných roli, biflování složitých dialogů a dopřát si prcačku.