Recenze (3 337)
Zorro: Tajemná tvář (1998)
Ehm tady mi příběhově něco extrémně nehrálo! Ale stejně to byla super zábava se skvělym obsazením.
Zorro (1990) (seriál)
Vim že to byla sračka a ne moc podle původního příběhu ale v dětství to bylo super.
Zorro (1975)
Sice nevim kde vzal toho psa ale stejně se mi to líbilo.
Velký šéf (1969)
Mě to moc nenadchlo.
Šakal (1997)
Skvělej Willis záporák.
Můj soused zabiják (2000)
Bavil jsem se i napodruhé. Skvěle nabušený Michael Clark Duncan. :-)
Loupež po italsku (2003)
Připomínalo mi to Dannyho parťáky.
Tři králové (1999)
Hodně příjemný překvápko. Akorát že mi kámoš řikal že to bude komedie, sice jsem se moc nesmál ale film to byl hustej.
Protiúder (2002)
Nudná sračka která navíc naprosto nedává smysl. Postavy se chovají nereálně zvlášť ten malej kluk. Absolutně "nešvarcikovský" film bez nějaké zajímavější akce.
Zelená míle (1999)
Stephen King rád věznice a to je dobře.