Recenze (2 694)
Aberdeen (2000)
Krásný snímek s bezchybnými hereckými výkony, které tento film posouvají hodně do výše. Je velmi příjemné sledovat vývoj vztahu otce a dcery, alkoholika a ženy z moderní společnostia fakt že jen rakovina matky je dala zpět dohromady.
Across the Wide Missouri (1951)
Film vedoucí odnikud nikam s Gablem, ukazující krásnou krajinu a porozumění či překonávání bariér mezi bělochem a indiánkou. Nese se to v lehce komediálním duchu a nějaké to střílení uvidíme až na konci.
Adamova jablka (2005)
Originální tragikomedie s pár povedenými vtipy, zajímavými postavami a absurdními situacemi. Moc mě nezaujal děj a celkové pojetí myšlenky, byla to taková všehochuť.
Adele - recitál 2015 (2015) (koncert)
V podstatě je to Graham Norton Show proložená písničkami. Fenomenální zpěv Adele je doprovázen krátkými rozhovory, které přibližují divákům tuto sympatickou zpěvačku. Potěší i zapojení obecenstva a klip s dvojnicemi. Velká spokojenost.
Adios Django (1966)
Naprostý klon Djanga, navíc většina scén mi připadala jako kdybych je už viděl a důvěrně znal. Žánru to nepřineslo nic nového, ale jako oddychové pobavení postačí.
Aféra (2014) (seriál)
Vzdávám po dvou unylých dílech. I přes netradiční dvojí pohled na stejnou věc mě seriál vyloženě nebavil. Nezaujal ani dějově ani tématicky.
Africká Královna (1951)
Mám dneska dobrou náladu a tak dám vyšší hodnocení. Snímek je to určitě kvalitní, Bogart s Hepburn excelují a prostředí nebezpečné řeky jim v tom notně pomáhá. Jen nějak prostě nejsem na ty romantické scény a řečičky.
Afrika II. – Od rovníku ke Stolové hoře (1953)
O hodně slabší než první díl, je to už spíše dokument o afrických zemích a lidech v nich žijících. Zajímavé, ale už ne tak poutavé a dobrodružné.
Afrika I. – Z Maroka na Kilimandžáro (1952)
Krásný dokument o neobyčejné a úžasné cestě s dokonalou Tatrou, taková auta se už dnes nedělají. Je nejen úžasné se dívat kam se pánové dostali, co viděli, ale i porovnat svět tehdy a dnes, překvapil mě velmi pěkný a poučný komentář. Malou vadou na kráse je, že se museli věnovat i neustálému porovnávání, kritizování, aby lidem doma ukázali jak dobře, že se to vlastně mají, a ne jako ti chudí lidé pod nadvládou zlých Britů.
Agent Carter (2015) (seriál)
Velice slabé. Ve dvou epizodách seriál nenabídl ani zajímavou zápletku, ani napínavý děj. Celé je to takové fádní, obyčejné, i postavy nejsou nijak sympatické. Uvidíme co dál. Seriál i nadále pokračoval ve své šablonovitosti a slabším ději, reputaci si napravil až posledními dvěma díly plné napětí a zvratů. Seriálu by hodně pomohla stálá účast Howarda Starka. Druhá řada nebyla o moc lepší. První půlku jsem se vyloženě pronudil. Od šesté epizody se konečně děj hýbe dopředu, postavy se začínají zajímavě vybarvovat a interakce mezi Peggy a Jarvisem baví. Bohužel stále je to takové hloupoučké a jednoduché a ve výsledku se o žádný zázrak nejedná. Škoda, že Stark a Dottie nejsou stálé postavy.