Recenze (1 284)
Indiana Jones a nástroj osudu (2023)
Pekelné CGI, protoze je Ford starej akce je mizerná, Phoebe velmi otravná, Indi je vlastně vláčenej dějem jako vometák, skoro to ani není hlavní postava. Konec je neuspokojující. Slabé tři. Nemělo to vzniknout, zasloužený propadák, ikdyž Fordovi bych úspěch samozřejmě přál.
Mission: Impossible Odplata - První část (2023)
Určite slabší než předešlé díly, ale na 4 se to nakonec vyhrabe díky paradní akci ve vlaku a Cruisovu charisma, které pořád má. Příběh je ale opravdu neskutečně pitomej :)
Reacher - Season 2 (2023) (série)
První série se mi moc líbla, na tohle jsem se hrozně těšil a je to strašlivý zklamání. Neskutečnej propad dolů. Scénář je naprosto debilní, postavy otravné, bitky jalové .... jako kdyby to dělali úplně jiný lidi. Takto ne, přátelé.
Vyproštění 2 (2023)
Akční béčko jako řemen s nezničitelným Hemsworthem. Nejlepší akční scénu sice odpálí hned ze startu, ale i zbytek je fajn. Libilo se mi to rozhodně víc než libovlný Wick.
Babylon (2022)
Margot je jako non stop sjeta stetka bozi a clovek ma fakt chut ji slapnout do ksichtu. Prvni pulka je strasnej nasup, pak trochu zvolnime ale porad je to skvele natoceny, aby to udrzelo moji pozornost. Konec me vubec nedostal, ale vlastne mi to nevadilo, cely film se mi moc libil. Chazelle je demon.
Bullet Train (2022)
Zbesila jizda s nevyrovnanym tempem a hromadou twistu. Neco funguje, neco ne, ale odsypa to stejne jako ten vlak. Libil se mi Aaron (to sem necekal, ze nekdy reknu :) Sandra vypada nejak plasticky.
Stranger Things - Season 4 (2022) (série)
Stejne jako je Running Up That Hill nejhorsi pisen jinak skvele Kate Bush, je 4. serie nejhorsi jinak skveleho ST. Decka hrozne zestarli (proc to kurva trvalo 3 roky od posledni serie ? ) a logicky je pryc ten Spielbergovsky E.T. vibe, ktery tak ovladl prvni dve sezony. V treti s tim bojovali za pomoci tezkotonaznich, infantilnich vtipu na hrane parodie, ale myslim ze to docela fungovalo. Tady je snaha o navrat ke korenum, ale je to strasne rozvlacne. Dve linky je maximum, co je unosne - v tomto pripade El a hlavni bubak. Ostatni nemilosrdne vyskrtat, stejne nehrajou zadnou zasadni roli. Nektere postavy jako zhulenej indian jsou vyslovene debilni. Metalak na druhou stranu je docela dobrej. Porad je to fajn, porad me to bavi, ale uz to proste neni ono. Kdyby se to sestrihalo na 6 kratkych dilu, mohla by to byt uderna pecka. Jina nez prvni serie, protoze herci uz jsou proste "stari", ale porad pecka. Takle je to rozbredla vata, kde skvele pasaze (a ze tam jsou) jsou obalene v nekonecne vate. Skoda.
To nic, drahá (2022)
Cekal jsem co z toho vypadne a nakonec z toho nevypadlo nic :) I tak se mi to ale docela libilo. Natoceny je to hezky a udelat super soundtrack z flaku 50. let moc prace taky neda. Konec je takovy jalovy, uspechany, ale dokoukal jsem to s chuti. Relativni spokojenost.
Matrix Resurrections (2021)
Bizár
Poslední noc v Soho (2021)
Hudba super, vizuál super, McKenzie super. V druhé půle tomu dochazí šťáva, ale nějak to do cíle dokodrcá. Spokojenost. S horem to samozřejmě nemá nic společného, jestli se někdo u tohodle bál, tak je na tom fakt špatně.