Recenze (1 284)
Avengers: Infinity War (2018)
Díky super záporákovi koukatelné i pro člověka jako já, který nemá rád komixy a vůbec nezná zbytek zápletky. Jeho touha odpálit půlku všeho živého není zrovna vhodná k následování, ale protože zbytek ansámblu je tak nulovej, nešlo mu nefandit. Hlavně scény na zemi, kde je jeden jalovější panák než druhej.
Solo: Star Wars Story (2018)
Ze vsech Disney Star Wars (ktere jsou obecne velmi bedne), se mi toto libi urcite nejvic. Asi proto, ze to nevypada moc jako star wars, ma to malo debilnich proslovu a sile a vubec to ma vcelku sympaticky look. Ten opicak Alden nakonec neni tak spatnej, jak to puvodne vypadalo.
Upgrade (2018)
Prijemna jednohubka, ktera utece jako voda a na zaver i trochu prekvapi. Spokojenost.
Star Wars: Poslední z Jediů (2017)
Tohle je čím dál větší škvár. Je neskutečný jak rychle to dokážkou zk$#@$3. Adam Driver je mezi touhle plejádou absolutních zoufalců nakonec největší frajer. Což je teda fakt špatný. Ženská naprosto příšelná, zbytek zrovnatak. Tento film se může pyšnit leda tím, že je v něm marnej i Del Toro.
Anihilace (2018)
Fajn atmosféra, ale film místy spějící do hodně béčkových vod.
Hacksaw Ridge: Zrození hrdiny (2016)
Garfield je (nejen tady) hroznej a cela prvni pulka je nanic, ale valecny inferno je super. Slabsi ctyri. Jsem ale rad ze je (snad) Mel zpet, takove magory potrebuje tovarna na sny jako sul !
Vetřelec: Covenant (2017)
Spatne zremakovana jednicka s teplym androidem hrajicim na fletnu .. uf
Sicario: Nájemný vrah (2015)
Skvela rezie, dokonaly soundtrack.
Logan: Wolverine (2017)
Ke konci uz trochu dochazi dech, ale za tu prijemnou atmosferu za ctyri. Nicmene pokud bych chtel videt nejaky komix (jakoze nechci) tak at aspon vypada nejak takto.
Den nezávislosti: Nový útok (2016)
Jednicka je jedno z mych oblibenych guilty pleasure, ale tohle je pekelne spatny. Nema to dusi, charnisma, odstup... Mladi herci jsou otravni, ti stari maji blbe role.