Poslední recenze (7)
Shrek Třetí (2007)
Co říct, nepřináší to nic novýho, animace mi přišla ještě slabší a postava Shreka mě tu neuvěřilně vadila, skoro jako všechny ostatní postavy. Na stejný úrovni jako třeba Divočina.
300: Bitva u Thermopyl (2006)
V mejch očích tenhle film strašně rychle stárne. V kině se mi to líbilo strašně moc, na dvd už jsem se nudil a čekal, kdy to skončí. Gerard Butler je sice skvělej s Zack Snyder stejně tak, ale ten film už mě prostě nemá čim zaujmout. Stejnej případ jako Kill Bill - napoprví bomba, ale potom to de do kytek (i ty bitevní sekvence už mě podruhý nebraly).
Ghost Rider (2007)
Slabší komiksová adaptace. Pokud jí nebudete brát vážně, možná se pobavíte, ale ty efekty...a hlavně ty záporáci!!!! (Wes Bentley je fakt vůl). Cage zahrál docela slušně, ale jako Rider mi moc cool nepřišel. Eva Mendes je pěkná, nenudil sem se, ale ani nějak zvlášt nebavil. Sračka to určitě neni, ale bomba už vůbec ne. 50%