Poslední recenze (6)
Matrix Resurrections (2021)
Většinu času jsem si u filmu říkal, že to působí, jako by někdo natočil vysokorozpočtovou parodii na Matrix, podle scénáře, který napsal nějaký youtuber. Cítím se, jakoby mi někdo znásilnil dětství...
Gump - pes, který naučil lidi žít (2021)
Dojemný film, který chytne za srdce a navíc poslouží jako jistá forma osvěty. Někomu možná otevře oči, někdo možná prehodnotí své chování ke svému pejskovi a hlavně věřím, že mnoho pejsků díky tomuto filmu opustí útulek a najde nový domov. Z pohledu prostého člověka, který má raději zvířata víc, než většinu lidí, jsem odcházel z kina dojatý a spokojený.
Párty Hárd (2019)
Asi první film Mártyho, co se dostal do širšího povědomí "běžných" lidí a podle toho i vypadá hodnocení. Někteří to cení za odvážnost a nekorektnost. Pro mě, co Mártyho sleduju od samotných začátků je tento film spíš sklamání. Na to jaký to mělo hype jsem od toho čekal fakt víc. I z rozhovorů, kde Marty říkal, že se cele kino tak smálo ,že nešly slyšet hlášky atd. Chápu, že v kině to mělo asi jinou atmosféru ale za mě to teda nebylo ani až tak vtipné ani nechutné. Furt jsem čekal kdy příjde nějaká fakt nechutná nebo fakt vtipná část až najednou padly titulky. Za mě teda fakt nejslabší film z celé Martyho tvorby. Ale furt to určitě stojí za kouknutí.