Recenze (792)
Let's Be Frank (2016)
Značně neotřelý dokument o surfaři Franku J. Solomonovi, který určitě potěší fanoušky Wese Andersona a Guye Ritchieho. Ale pokud čekáte surfování, tak se raději podívejte na jiný film :-)
The Mayor - Pilot (2017) (epizoda)
Neúspěšný amatérský raper využije volební kampaň na starostu malého kalifornského města k propagaci svého alba. Shodou náhod ale volby nečekaně vyhraje a musí se začít sžívat se svojí novou rolí, aniž by tušil, co vše vlastně obnáší komunální politika.
Kapitán Bombarďák ve filmu (2017)
Kdo by čekal, že dětský film bude vizuálně citovat Metropolis?
Duch ve stroji (2017)
Jiné, než jsem čekal, ne nutně horší než anime, výrazně jiné než manga. Asi to budu muset vidět ještě jednou.
Mimi šéf (2017)
Za mě dobrý. Ale dovedu si představit, že s dabingem to může být peklo.
Samurai Cop 2: Deadly Vengeance (2015)
Dávám tomu odpad, ale je to špatné z úplně jiného důvodu než jednička. Jednička byla svou neohrabaností zábavná. Dvojka je záměrně natočená jako špatný film, čímž ztrácí velkou část té naivní debility, kterou se nepovedené filmy vyznačují. Zároveň je celý příběh o pomstě a soupeřících klanech jakuzy naprosto zbytečně překombinovaný a protože tvůrci až do konce filmu tahají z klobouku další a další postavy, je celý děj značně nepřehledný. Škoda. I když jsem to tak nějak čekal... Oceňuji, že tvůrci sehnali a znovu obsadili prakticky všechny klíčové herce z prvního dílu, i to, že do většiny ženských rolí obsadili pornoherečky, byť některé už poněkud vyžilé. Je ale smutné, že právě pornokrásky hrají z celého obsazení nejlépe.
Chladný jako led (1991)
Pět tomu dat nemůžu, ale je neuvěřitelné, jak je to ve své odzbrojující demenci naprosto konzistentní. Nejprázdnější film, co jsem kdy v životě viděl.
Akce ninja (1984)
Zklamání. Čekal jsem, že to bude zábavnější.
Hologram pro krále (2016)
První půlka vtipná blízkovýchodní varianta Ztraceno v překladu, druhá půlka totální zklamání.
Žraločí tornádo 5 (2017) (TV film)
Poprvé dávám Sharknadu odpad. Páté pokračování je naprosto strašné. Pokud se dříve v některých dílech dala vidět zábavná demence, tak nyní zůstává jen pachuť zmaru a trapnosti. Skoro bych řekl, že tvůrci rezignovali i na minimální snahu a logiku a spoléhají na "sílu značky". Děj nedává moc smysl ani s ohledem na specifika série, scenáristickou bezradnost připomínají vykradené hlášky a scénky z Indianů Jonesů, Návratu do budoucnosti, bondovek a dalších filmů, které nepůsobí ani jako parodie ani jako pocta, ale jen jako vata. Ani vtipných soubojů se žraloky nebo bizarních úmrtí se pořádně nedočkáme. Casing opět tvoří sbírka vyžilých a obskurních celebrit, které z velké části mohou soutěžit o titul nejhorší plastiky/botoxu všech dob. Tara Reid stále víc vypadá jako svoje vlastní plastová figurína. Nichelle Nichols totálně nevyužitá, Fabio pobavil, cameo Dolpha Lundgrena je nejlepším okamžikem filmu, což o kvalitách filmu říká asi úplně vše. Šestky se asi bojím.