Recenze (16)
Nikdys nebyl (2017)
Dám pouze 4 hvězdy, ale jen proto, že jeho psychické výlevy, psychicky týraly moji hlavu a obtěžovalo mě to, vždy to zabrzdilo akci a zažranost do děje :D
Jumanji: Vítejte v džungli! (2017)
Mám rád srandu, mám rád Dwayna, ale tak nějak jsem se nudil. Předvídatelný film, vhodný na večer pro rodinnou zábavu.
Avengers: Age of Ultron (2015)
už to je čím dál tím nudnější... já vím, že je těžký vymýšlet děj tak aby člověka nadchnul a sledoval film s otevřenou hubou až do konce, ale tohle už může bavit jen honibrčka co jsou posedlí komiksem... ani o efektech se moc básnit nedá ;) opět nechápu to hodnocení...
Méďa 2 (2015)
nic moc... nevím no, kdo od toho čeká víc jak od jedničky, tak bude zklamanej... a vulgarismy to prostě nezachrání ;o) bohužel nechápu a nerozumím tomu hodnocení tady ostatních, furt říkám že asi čím dál tím víc hulí, jinak to není možný... a ten děj je úplně po piči ;o)
Insidious 2 (2013)
nuda, lekl jsem se jenom jednou, absolutně bez nápaditosti, kopírák z jedničky, nemůže ani s ní srovnat!!! Tohle hodnocení co tu vidím můžou dávat jenom magoři co si zahulí trávu a pak jdou na to koukat s nějakou 15ctiletou pipkou, to pak tenhle horor dostane jiný nádech, a thriller, to jako myslíte vážně??? nevím co tady mám hodnotit, děj??? hrůza... kamera??? hrůza... obsazení??? hrůza...nuda??? na výbornou ;o)
Muck (2015)
možná si ubalit joshe a zahulit si před tím filmem... tohle snad nemohl nikdo myslet vážně :///
Zmizení (2013)
Chtěl jsem dát 5* do chvíle, než ty KRE TÉÉÉ NI sdělili, že se zapomněli kouknout pod auto!!! Nesnáším nevěrohodnost reálných filmů, už na začátku jsem věděl, že pod auto se podívat při vyšetřování chci, a oni prohledají celý město, ale pod auto se na potenciálním místě činu nekouknou...??? tak mě to nasralo, že v tom okamžiku jsem to chtěl vypnout, ale 10 minut do konce už mne nezabilo...
Captain America: Návrat prvního Avengera (2014)
nesnáším ty dementní překlady názvů filmů... tady v ČR u nás snad všichni hulej nebo co!!! i ti slováci uměj anglicky líp než my... já vím, že to není o znalosti angličtiny, ale sakra tohle snad není spojení, které náš jazyk nedokáže přesně vyjádřit!!! mlátit tuhle dementnost každej den...
Robocop (2014)
nuda... zase nějaká coververze, která se bude srát do pokračování... :P Pat Novak = totální nesmysl, příběh = ten je po hodně laciný rekonstrukci, a zbytek nic moc... tenhle remake si ode mě druhé shlédnutí určitě nezaslouží ;o)
V zajetí démonů (2013)
Nuda, občas trošku hrkačka, ale vysloveně člověk musí být sám a koukat na to nejlíp o půlnoci a nejlíp na hřbitově, aby se hororu bááál ;) stále nechápu, jak tomu stoupá tak hodnocení v žebříčku, asi jedině, že něco takového se stalo podle skutečné události... ale opravdu něco takového se nestalo, od skutečné události to má docela hoooodně daleko.... ušmudlaný tři hvězdičky ;o)