HoneyBunny

HoneyBunny

Ivana Svobodová

okres Praha

74 bodů

Moje komentáře

od nejnovějšíchpodle abecedypodle hodnocenípodle roku vzniku filmu
<< předchozí 1 2 3 4 11 21 30 40
    • 19.5.2017  21:00

    Relativní režisérský Ovredal je nový černý kůň, co se týče hororových filmů. Naprosto úchvatně umí vytvořit napětí i na poli tohohle malého filmu, který se víceméně odehrává v jednou prostředí. Což by mohla být nuda, ale není, a to ani chvilku. Záhady kolem podivného těla Jane Doe se stupňují, Brian Cox a Emile Hirsch skvěle hrají, takže se o jejich postavy můžete bát, a Ovredal je hororový bůh, který nepotřebuje kýble krve a brutalitu, aby diváka vyděsil. Malý, ale krásně vybroušený filmový klenot. //Spoilery// Dojem mi kazí úplný závěr filmu, kdy se šerif chová naprosto nelogicky. Má dvě místa činu a jediné, co je spojuje, je divné, velmi, velmi podezřelé tělo - důkaz. A co šerif udělá? Pošle tělo pryč... Stupidita.

    • 19.5.2017  20:42

    Roboti můžou jít do řiti! Nevím jak vy, ale já na Alieny chodím kvůli vetřelcům, ne kvůli filozofování androidů... Ano, po Prometheovi tu konečně máme něco, co zase vypadá jako starý dobrý xenomorf (navíc ti úplně maličcí jsou skoro roztomilí!). Ano, Ridley Scott umí skvěle natočit napínavé scény a k ruce má legendu Dariusze Wolskiho za kamerou, takže film vypadá skvěle. Jenže jako většina filmů, Covenant stojí a padá na scénáři - tedy spíš padá, protože ten je tu až trapně předvídatelný a nedovede nám naservírovat zajímavý příběh, který by obohatil vetřelčí sérii. Postavy se chovají jako idioti, některé scény jsou plné divných sřoubovaných dialogů (třeba ta úplně první), máme to spoustu klišé. Scott diváky z letargie několikrát vyvede povedenou brutální scénou, ale zkrátka to nestačí. Abyste si spravili chuť, koukněte radši na to, jak mohl původně vypadat Vetřelec 3 a proklínejte blbé hollywoodské producenty: https://www.youtube.com/watch?v=eqBWKdwZsvc

    • 10.5.2017  19:30
    Breathe In (2013)
    ***

    Chápu, co se film snaží říct (souboj touhy po svobodě a reality života), ale na můj vkus to neříká dostatečně efektivně a zajímavě. Zkrátka mi nesedí Doremusův styl vyprávění, kdy se spousta věcí táhne, postavy po sobě pokukují, než aby řekly slovo, a hrdinové jsou vlastně dost nesympatičtí. Už jenom tím, jak moc si lezou do soukromí, ale možná to je jenom moje české já, které moc nemusí americkou mentalitu. No, zkrátka příběh staršího muže a mladší holčiny a jejich zakázané lásky jsme už viděli hodněkrát, a přestože Guy Pearce dobře hraje a je stále sexy a Felicity Jones je roztomilá, tak ani jeden z nich tenhle film nevytáhne nad průměr.

    • 10.5.2017  19:08

    Možná, že knižní předloha je zajímavá a má své kouzlo... ale Burtonova adaptace nemá ani jedno z toho. Technicky je tenhle film v pořádku - lokace, herci, kostýmy, tohle všechno je krásné a povedené. Ale co z toho, když tenhle film je jedno velké nafouknuté nic. Absolutně mě nezajímalo, co se s hrdiny stane, jaké mají schopnosti a kdo koho má rád. Není to chyba herců, ale kapitána za kormidlem: Tima Burtona. Sirotčinec slečny Pelegrinové totiž postrádá živost, zápal, jiskru, zkrátka to, co máme na starším Burtonovi rádi. Tohle je jen další z jeho filmů, který postrádá srdce - zkrátka mi připadá, že Burtona už nebaví točit a strašně to fláká. A když je vypravěči (chápej režisérovi) jedno, co a jak vypráví, proč by to mělo zajímat nás?

    • 1.4.2017  23:19

    Trochu moc doslovné a vlastně i předvídatelné (pokud jste viděli pár smutných filmů o rakovině, víte kolem a kolem, co se bude dít). Hlavní dětský herec je dobrý, ale scénář mu nepomáhá v tom, aby ho divákům přiblížil. Ztratit rodiče kvůli rakovině stojí za prd. O to víc, když jste díte. Víme. I děti mají složitá psychologická traumata. Víme. Originální mi přišlo vložení malých příběhů, které vypráví netvor. Film má dobré momenty a postřehy, ale nikdy se nesloží do opravdu působivého a zapamatování hodného celku. PS: Sigourney má luxusní anglický přízvuk.

    • 22.3.2017  22:47
    Život (2017)
    ****

    Skvěle zrežírovaná sci-fi hororová chuťovka. Daniel Espinosa má pro horor přirozený talent a zvládá je jak technicky, tak stylově. Při některých scénách mi bylo fyzicky nevolno, přesně jak to má u dobrého hororu být. Pomáhají tomu i dobře zahrané postavy, o které se můžete bát. Jenže... každou napínavou scénu vyvažuje nějaká scénáristická laciná klička typu "už už jsme se vetřelce zbavili, ale zrovna v TU chvíli se stane xyz". Je to velká škoda, protože s trochu větší snahou by film mohl pojednávat o lidském hrdinství, kdy se jednotlivci (vědci na vesmírné stanici) obětují pro dobro lidstva (záchranu před potvorou z vesmíru). SPOILER I proto mě zklamal konec filmu, který je zvednutým ukazováčkem nejen směrem k divákům, ale i k postavám, které úplně k ničemu během filmu obětovaly život. Scénáristé si asi mysleli, že být nihilistický a temný je hrozně trendy a módní (jen se podívejme na Rogue One nebo Logana). Ale někdy je prostě cool být za staromódního hrdinu, který udělá, co je nutné, aby dobro zvítězilo - a podaří se mu to.

    • 19.3.2017  16:21
    A Series of Unfortunate Events (TV seriál) (2017)

    Třináct let starý film s Jimem Carreym coby hrabětem Olafem mi ve srovnání s tímhle seriálem přijde jako klenot. Stylizace byla podobná, ale o něco lepší, děj lépe ubíhá a herci jsou lepší. V téhle novince od Netflixu stojí za to Neil Patrick Harris (Olaf), ale dětští herci, kteří hrají sourozence, nemají dostatečné charisma a většina ostatních herců hraje podivně odměřeně a chvílemi až podprůměrně. A protože herci nejsou dostatečně zajímaví, nezáleželo mi na postavách a měla jsem problém přinutit se sledovat další díl. Tvůrci zkrátka nenašli rovnováhu mezi sarkastickým vyprávěním Lemonyho Snicketa a chladným odstupem. Navíc je seriál chvílemi až moc naschvál krutý (např. několik zvratů v posledních dvou dílech, které nebudu spoilerovat) a budil ve mě dojem, že příběh divům ukazuje zvednutý prostředníček. Lemony mě několikrát varoval, že pokud nemám ráda kruté příběhy, kde se stále dějí hnusné věci, nemám se dívat dál. Myslím, že ho poslechnu.

    • 19.3.2017  16:11
    Wolverine (2013)
    ***

    Logan/Wolverine/Hugh Jackman jsou nepřekvapivě nejsilnější stránkou tohoto filmu - pokud máte tuhle postavu rádi, pak sledováním Wolverina neztrácíte čas, protože je strávíte čas se starým oblíbeným známým. Japonské lokace jsou (nepřekvapivě) příjemně exotické a akční scény - obzvlášť pokud sledujete rozšířenou (krvavější) verzi - jsou ucházející. Jenže tu schází nějaká větší emocionální hloubka, schází větší dopad na xmenovské universum. Jako nenáročná jednohubka fajn, ale nic víc.

    • 2.3.2017  19:38
    Zamilovaní (2011)
    ***

    Na začátku jsem Anně a Jacobovi fandila - díky hereckým výkonům Felicity Jones a Antona Yelchina nebyl vůbec problém věřit tomu, že tyhle dvě postavy mezi sebou mají speciální pouto. Jenže pak přišlo jejich odloučení a přestože bylo vidět, jak je ničí fakt, že jen těžko můžou být spolu, začali mi postupně být nesympatičtí tím, jak se jednu chvíli strašně milovali, pak se odloučili, pak se k sobě zase vrátili... a mezitím využívali každý jiného partnera. Jacob využíval krásnou spolupracovnici a Anna sympatického souseda. Jacobova nová partnerka o Anně alespoň ví, ale Annin nový přítel ani netušil, že je vdaná, ačkoli spolu byli půl roku! To už je dost velké svinstvo a já konci už ústřednímu páru ani nepřála, aby skončili spolu. Film končí neurčitě, je na vás, co si domyslíte, že se stane. Mě už to bylo jedno - bohužel.

    • 2.3.2017  19:17

    Logan není taková bomba, jak se z trailerů mohlo zdát, ale je to sakra dobrý film (a jeden z nejlepších filmů v x-menovské sérii). Na rozdíl od filmů s celým ansámblem mutantů je Logan menší, více zaměřený na postavy a příběh, který chce říct. Wolverine a Charles Xavier tu vlastně jen čekají na smrt a napětí v divákovi vyvolává otázka, zda tyhle milované postavy najdou sílu k tomu pokračovat dál (film naznačuje, že se cca rok před hlavním dějem stala tragická nehoda, která oba připravila o jejich x-menovskou "rodinu"). Logan je díky Rkovému ratingu krvavý a konečně nám dovoluje vidět Wolverina v jeho pravém "zvířecím" modu - a paradoxně ukazuje Logana i nejvíc lidského. Hugh Jackman roli emocionálně uzavřeného, vyčerpaného, zestárlého Logana zvládl dokonale (zestárlý ovšem neznamená, že stále není sexy). A Patrick Steward je také vynikající - právě když jsou s Jackmanem pohromadě funguje film nejlépe. Hůř už na tom je malá Laura/X23... její vztah s Loganem měl být srdcem filmu, ale Laura je příliš nevýrazná a nedostala dostatek prostoru zazářit jinak než jako malá, efektní mašina na zabíjení. (!SPOILER!) Osobně se mi nelíbí závěrečné vyznění filmu. Skončí tak depresivně, jak většina diváků asi čeká. Minimální naděje, Charles s Loganem zemřeli hlavně proto, že scénář chtěl být temný a cynický. Takhle po sedmnácti letech končí filmoví X-meni - křížem nad hrobem? Film dobrý, ale jako tečka za filmovou sérií (nedovedu si představit, jak by X-meni mohli v podobě, jakou známe, pokračovat) pro mě neuspokojivé.

    • 28.2.2017  23:13

    Nevrlý, postarší vidlák z novozélanské buše a problémový kluk bez rodičů jsou na útěku před zákonem tak dlouho, až k sobě najdou cestu. Velice "low key", jednoduchý příběh, který je ale vyprávěný velmi obratně a se srdcem na správném místě. Tenhle příběh o dvou sympatických loserech, je odlehčený trochu ujetým (novozélanským) humorem, který mi trochu připomněl starší dílka Petera Jacksona. Příroda je nádherná a oba hlavní protagonisté své role zvládají s přehledem - mladý Julian Dennison má přirozený talent a Sam Neill je zkušený veterán, který má i ve svém věku obrovské charisma. Příjemné je, že tenhle film patří do kategorie "zahřeje u srdíčka" bez toho, aby byl patetický. 70 %

    • 17.2.2017  23:52
    Příchozí (2016)
    ***

    Některé aspekty Arrivalu mi sympaticky připomínají staromódní, inteligentní, promyšlené sci-fi - třeba design lodí a mimozemšťanů a důraz na pojetí času. Ale režie je příliš uspávací a odtažitá na to, aby mi záleželo na postavách nebo ústředním tématu. Pro mě zkrátka film nemá srdce, což je zásadní problém. Je jako krásné, chladné umělecké dílo. Možné skvěle promyšlené, ale taky něco, na co si za rok za dva ani nevzpomenu.

    • 2.2.2017  23:50

    Manchester chce být umělecký a chtěl by nějakého toho Oscara. Ale pro mě představuje typ amerických indie filmů, které nemám ráda (nic proti indie filmům). Roztěkaný, zbytečně dlouhý, chybí tah na branku. Chápu, co chtěli tvůrci říct, ale nelíbí se mi ten způsob. Casey Affleck je v hlavní roli dobrý a film bez problémů utáhne, nic nezapomenutelného ale nepředvádí. Je tu ale jedna herecky obrovsky silná scéna, kde zazáří spolu s Michelle Williams (ta je ve filmu mnohem méně, než myslíte) - tahle scéna je emocionální tah na branku a tuším, že zrovna díky ní film dostává herecké oscarové nominace. Jen kdyby takhle silný byl i zbytek filmu...

    • 31.1.2017  23:04
    Byeoleseo on geudae (TV seriál) (2013)
    ***

    Úplně mi k sobě nesedl ústřední pár, což je u romantického dramatu dost důležité, ale seriál to vynahradí roztomilým humorem, sci-fi prvky (jen se v tom nešťourejte, hlubší analýzu neobstojí) a dobrým záporákem (ajaj, ten jeho prstýnek ze zahnutého hřebíku). Seriál měl být tak o pět dílů kratší, protože v druhé polovině se hodně opakuje (ona ho chce, on se chová jako kretén, ona se dostane do nebezpečí, on ji zachrání). Ale chvílemi tu máte i hlubší témata, jako když hrdinka Song-Yi předstírá nevědomost jenom proto, aby si užila pár chvílí štěstí se svým vyvoleným. Začínám mít pocit, že korejská dramata mají problém s uspěchaností konců, protože tohle je moje třetí k-drama a všechny tři se v závěrečným dílech řítily do finiše přehnaným tempem.

    • 31.1.2017  22:54
    Jonathan Strange & Mr. Norrell (TV seriál) (2015)
    ***

    Ugh... nejvíc frustrující je, když vidíte promarněný potenciál. Máte ostřílené herecké profesionály proškolené britským divadlem, tlustou a úspěšnou knížku coby předlohu a tučný rozpočet od BBC. A vznikne vám nevýrazný, umrlý a dosti zmatený seriálek. Mám ráda britské přízvuky, magii a kostýmní dramata, ale Jonathan Strange mě nedovedl dostatečně zaujmout a nezajímalo mě, co se postavám stane. A myslím, že je to proto, že Toby Haynes (ostřílený režisérský veterán ze Sherlocka nebo Doctor Who) nevložil do natáčení srdce a odvedl jen nutné minimum. Bertie Carvel coby Strange chvílemi ještě svým herectvím něco zachrání a Marc Warren si svoji postavu elfího záporáka docela užíval, ale to nestačí. 50 %

    • 31.1.2017  22:42

    #SherlockBezSherlocka. Skandinávská kriminálka uhlazená pro masové publikum. Hodina a půl hodně kvalitní televizní filmařiny, které podráží nohy uspěchané finále, které sice nedává při hlubší analýze smysl... ale já si opravdu užila jeho drsnou pointu. Každý čin má následek, i když si to kvanta anonymních chudáků na internetu ne a ne připustit. Tenhle hlavní nápad se mi velmi líbil, stejně tak úvodní mysteriozní půlhodinka, kdy opravdu nevíte, o co jde. Druhá polovina už je dramaturgicky trochu slabší, ale i tak udrží pozornosti do konce. Poslední dvě minuty si odmyslím, ty byly naprosto zbytečné a díl funguje lépe bez nich.

    • 25.1.2017  23:54
    Černé zrcadlo (TV seriál) (2011)
    ****

    Black Mirror je jiný a originální a nebojí se provokovat. A já to tvůrcům žeru. Nejenže vyprávějí skvělé příběhy (každý díl je samostatný), ale nastavují společnosti zrcadlo - temné zrcadlo. Vezmou nějaký fenomén dnešní doby - ať už to je posedlost veřejným míněním, honba za lajky, touha zaznamenat si každé uprdnutí atd. - a posunou ho o kousek dál. A takhle má fungovat společenská kritika, což je něco, čeho si spousta diváků vůbec nevšimne. Skvělý a důležitý seriál. 90 %

    • 25.1.2017  23:43

    Slabší díl. Pro mě hlavně proto, že jsem skoro hned uhádla onen twist. Nejlepší na dílu je onen "víte, oni se lidi vlastně neradi zabíjejí navzájem" monolog. Protože historie mu dává za pravdu.

    • 25.1.2017  23:40

    Oooo, tak tohle je lahůdka. Méně temný díl, ale přesto o třídu víš než některé jiné díly Black Mirror. Máte tu úžasný ústřední pár dvou dam, které se do sebe zamilují. A tahle lesbická/bi romance funguje lépe než většina tradičních heterosexuálních romancí. Těmhle sympatickým holkám totiž fandíte a chápete, proč se do sebe zakoukaly. Když se k tomu přidá ještě zápletka s umělým životem po životě, kdy si příchozí mohou vybírat mezi jednotlivými dekádami (v díle zvládnutými na jedničku), pak mi to dohromady dává plný počet bodů. 100 %

    • 25.1.2017  23:35

    Režie a scénář relativně v průměru (máte tu pár lekaček, ale hrdina vám k srdci moc nepřiroste a litovat ho nebudete). Ale moc se mi líbilo poselství dílu - že nemůžeme hnát umělou realitu za určitou mez, nebo naše tělo/mozek už nerozezná realitu pravou a umělou a bude přiměřeně tomu reagovat. Což v případě, že si pak "zahrajete" hororovou hru asi není úplně fajn.

    • 25.1.2017  23:31

    Honba za lajky a oblíbeností, která vede k faleši, předstírání a vlastně i ke stresu. Black Mirror jde jako tradičně o temný krok dál a vytvořilo společnost, kdy lidé získávají společenský status a výhody na základě své oblíbenosti. Bryce je jako tradičně výborná - věříte jí každou předstíranou šťastnou i všechny ostatní emoce. Katarzní konec já beru jako happy end, kde se naše hrdinka zbavila té obrovské zátěže věčně nalepeného šťastného falešného úsměvu.

    • 19.1.2017  19:51

    Překrásná animace a fascinující mytologie velice inspirovaná Asií. Moc se mi líbil poetický příběh, sympatická osobnost malého Kuba a jeho dobrodružná cesta, na které ho doprovázejí dva originální společníci. A líbilo se mi, že ústředním tématem filmu je rodina - ne romance nebo boj dobra se zlem (i když i tyto prvky tu najdete). Všimněte si taky detailů, kterými tvůrci nešetřili (například kolik postav má zraněné oko). Měla bych ovšem výtku ke konci filmu, který je trochu uspěchaný a nemá dostatečný emocionální dopad. Jinak ale spolu se Zootopií a Your Name je tohle jeden z nejlepších animáků roku 2016.

    • 19.1.2017  19:38
    Rozpolcený (2016)
    ***

    James McAvoy je jeden z nejlepších herců své generace a tady máte jasný důkaz. To, jak během jednoho záběru přechází z jedné osobnosti do druhé, je fascinující sledovat. Gesta, mimika, hlas, přízvuk, držení těla. Plakát k filmu by mohl svádět k tomu, že uvidíte kolem dvaceti osobnosti, ale ve skutečnosti jich film ukáže jenom asi pět nebo šest. Škoda, že McAvoyovu výkonu už neodpovídá i scénář, který je velice prvoplánový a zkušený divák ho brzy dokáže předvídat. Díky zvládnuté technické stránce a režisérskému řemeslu ale Shyamalan dokáže vytvořit dobrou atmosféru. Nic, na co je potřeba pět ódy, ale taky žádná tragédie. PS (*spoiler*): Máme tenhle film chápat jako origin movie záporáka (Kevin), se kterým se třeba v budoucím filmu utká jeden nejmenovaný Shymalanův hrdina? ;-)

    • 16.1.2017  18:48
    Švýcarák (2016)
    ***

    Vtipné a divné. To druhé víc. Já hned od začátku tušila, že když v tom hraje Paul Dano, že bude hrát divného týpka - a taky že jo. Depresivní asociál, co musí najít smysl života - a pomůže mu v tom mrtvola Daniela Radcliffa (který je tu hodně fajn). Originální jsou ty homoerotické chvilky, které nemusí být každému příjemné. Ale zvlášť Radcliffe i tyhle trapnější momenty zachrání svým roztomilým hereckým projevem (ano, ačkoli hraje mrtvolu, tak opravdu hraje!). 60 %

    • 16.1.2017  18:41

    Vynikající koncept - parta teenagerů zůstane po škole a postupně se ukazuje, že pod jejich maskami (školní krasavice, problémový frajer, šprt atd.) se skrývá něco mnohem hlubšího. V osmdesátých letech (a i v devadesátých) bylo toto v mainstreamovém filmu velmi vzácné. Hughes dokáže na omezeném prostoru a s omezeným počtem herců divy - opravdu vás zajímá, co o sobě postavy prozradí příště. Na konci jsem jim fandila všem a ačkoli už nějaký ten pátek puberťák nejsem, tak jsem jim i rozuměla. Zaslouženě jeden z nejlepších "coming of age" filmů.

    • 16.1.2017  18:29

    V Americe sice může jít o kultovku, ale nic úchvatného tenhle film nenabídne - a to se mi Hughesův pozdější počin The Breakfast Club velice líbil. Sixteen Candles je relativně dobře zarámovaným cca 24 hodinami, kdy hlavní hrdinka Sam prožívá zklamání nad tím, že její rodina zapomněla na její šestnácté narozeniny. Ale ačkoli postavy jsou sympatické, prožívají relativně banální příběh a vtípky šly mimo mě. Samin vyvolený je sice na pohled hezký, milý a zazobaný (ideál pro šestnáctiletou dívku), ale nemá žádné charisma. Narozdíl od The Breakfast Club tu chybí vnitřní napětí a temnější podtón, ale jako příjemná jednohubka rozhodně postačí.

    • 5.1.2017  18:41
    La La Land (2016)
    ****

    La La Land je jednak přezdívka pro Los Angeles a jednak označení pro mentální stav někoho, kdo neví, co se kolem něj děje. A to sedí. Tenhle film je milostným dopisem L.A. - už je to dlouho, co to tomuhle městu na filmovém plátně takhle slušelo. Chazelle mu totiž dal zasněnou atmosféru letní noci, kterou je těžké si nezamilovat. A hlavní hrdinové jsou zároveň snílci, kteří jdou tvrdohlavě za svými sny. Jak ale na konci oni i diváci zjistí, i splnění snů něco stojí. Chazelle je skvělý režisér a má můj velký obdiv, že ve svém věku (31 let!) dokáže vytvořit takhle profesionální a sofistikovaný film. Zklamala mě průměrná pěvecká čísla (kromě dvou hlavních motivů je těžké si zapamatovat jiné songy), ale Gosling s Emmou Stone podávají skvělé výkony a i díky jejich vzájemné chemii krásně funguje romantická - ale nepřeslazená - složka filmu. Chazelle si totiž udělal čas na to, aby vztah hlavních hrdinů pěkně pomalu rozvinul. (SPOILER:) O to víc se mi nelíbil časový skok na konci filmu, kdy je divák nucen si některé věci domyslet a zvlášť postava Mii z toho nevychází dobře. Je konec realistický a hořkosladký? Ano, splnění snů zkrátka něco stojí. Ale já si připadala ochuzená o kus předtím pečlivě vyprávěného příběhu, jako by někdo z knížky vytrhl deset stránek. To ale nic nemění na tom, že stejně jako u Whiplashe je konec La La Landu tím neefektnějším z celého filmu. 80 %

    • 28.12.2016  23:05
    Pasažéři (2016)
    ***

    Nejhorší je, když na filmu vidíte jeho nenaplněný potenciál. Pasažéři mohli tolik říct k tématu obětování, samoty, partnerství, lidské touhy po společníkovi atd. atd. A celou dobu jenom kloužou po povrchu. Jádrem pudla je snaha scénáře Jona Spaihtse udělat z téhle story romantický film, čemuž obětuje i logiku příběhu. Pratt namísto někoho, kdo by mu mohl prakticky pomoci (programátor, další technika), vzbudí holku, která se mu líbí. Nemohl Spaihts vymyslet verzi, kde by vzbudil sexy programátorku/hackerku, která by mu pomohla dostat se na můstek? Zbavil by se tak té nepříjemné a problematické části, kde Prattova postava zničí jeho vyvolené Auroře život. A další bota - proč má loď, která má přes 5 000 pasažérů jen jeden lékařský box? (Ano, ano, proto, aby na konci mohla Aurora udělat zásadní romantické rozhodnutí...) Proč má loď Avalon robotického barmana, ale žádnou robotickou posádku? No prostě scénář je velice líný a nedomyšlený. Pratt s Lawrence jsou fajn a dělají, co je v jejich hereckých silách. Laurence Fishburne je ve své malé roli vynikající. A Andy Garcia... co říct, přeju mu alespoň nominaci na Zlatý globus za nejlepší mužský výkon ve vedlejší roli. ;-)

    • 28.12.2016  00:36

    O tom, jak manipulativní potvory vždycky dosáhnou svého. No, vlastně je to nadčasová story, protože takhle to chodí i dnes. Popravdě se ale na to nemusím dívat v televizi. Chybou tu je, že lady Susan vlastně po celou dobu filmu nenarazí na výraznější zádrhel. Chlapy jsou idioti, které si omotá kolem prstu, a ženské jsou neschopné nebo hloupé. Vždycky, když to lady Susan potřebuje. Ona je skoro jako takový ten všemocný záporák, kterému všechno vyjde - jenže i takového záporáka pak Arnie nebo Sly skope do kuličky a my mu k tomu vítězně zamáváme pěstí. V tomhle filmu ale (!spoiler!) vypočítavá potvora dostane bohátého hloupého manžela, kterému nasazuje parohy s milencem. Bravo, tleskám. Jane Austen se ale obrací v hrobě. Název filmu nechápu - o lásku či romantiku tu nejde a přátelství vidíte jen mezi lady Susan a její americkou spikleneckou kamarádkou.

    • 28.12.2016  00:28

    Jak osvěžující je vidět film s originálním nápadem, který je filmovým štábem i dovedený k dokonalosti. Film je sice na začátku trochu matoucí, než pochopíte, kdy je kdo v čím těle, ale jak si tenhle problém sedne, tak už jen můžete dát ruce za hlavu a sledovat tenhle krásný příběh. Mitsuha a Taki jsou sympatičtí hrdinové, kterým fandíte, a když se druhá polovina filmu překlopí z komedie do dramatu (na konci i epického!), pak sledujete se zatajeným dechem, jestli to těmhle dvěma vyvoleným "milencům" vyjde. Milencům dávám do závorky, protože hrdinové jsou po většinu děje mladičcí a jejich kvetoucí láska je platonická. Na anime je ale Your Name relativně odvážný (co asi uděláte jako první, když se probudíte v těle opačného pohlaví...). Tenhle příběh je v podstatě tak jednoduchý a efektivní a překračující kultury, že bych se nedivila, kdyby za pár měsíců v Hollywoodu ohlásili, že chystají hraný remake... 90 % a rozhodně status jednoho z nejlepších filmů roku 2016.

<< předchozí 1 2 3 4 11 21 30 40
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace