HoneyBunny

HoneyBunny

okres Praha

73 bodů

Moje komentáře

od nejnovějšíchpodle abecedypodle hodnocenípodle roku vzniku filmu
<< předchozí 1 2 3 4 12 22 33 43
    • 1.5.2020  21:22
    Togo (2019)
    ****

    Kdo miluje filmy se psí tématikou, tak ten si tady pošmákne. Togo nabízí dva příběhy v jednom - v prvním jde o záchranu malého aljašského města před epidemií a v druhém o vztah Leonharda (skvělý Dafoe) a jednoho speciálního tažného huskyho Toga. A obojí je založené na skutečném příběhu, kde sice nejde o záchranu planety, ale mnohé řekne o lidském odhodlání a našem vztahu k psím chlupáčům. Co na filmu obdivuju nejvíc, to je práce s psími "herci". I bez CGI dokáží vyjádřit myšlenky a emoce, tomu tleskám (navíc jak malý, tak velký Togo jsou nádherní psi). Akční sekvence jsou skvěle natočené, stejně tak rodinné momenty mezi Leonhardem a jeho úžasnou manželkou. Film se nás snaží trochu emocionálně ždímat, když se máme bát, jeslti Togo cestu fyzicky zvládne, ale naštěstí to nepřekročí do slzavého vydírání. (A přiznejme si, ačkoli Togův tým uběhl největší kus cesty, dodání séra pomohla řada dalších psů, z nichž část to určitě fyzicky odnesla.) Trochu škoda, že film šel rovnou na Disney+, v kinech by mu to slušelo taky.

    • 1.5.2020  21:10
    Emma. (2020)
    ****

    Nová adaptace Emmy je ze stejného soudku jako moje oblíbená Pýcha a předsudek s Keirou Knightley. Hravá, moderně pojatá a vizuálně lahůdková. A je samozřejmě jiná v tom, že Emma je příběhem o něco menším a pro mnohé slabším - hlavní duo se od začátku zná a chová k sobě přátelskou náklonost a ačkoli mezi nimi vznikají konflikty, nikdy se nejedná a vášnivou animozitu jako mezi Elizabeth a panem Darcym. Emma jako hrdinka nevíc není a nemá být tak sympatická jako Elizabeth, má být rozmazlená slečinka, která si myslí, že si může hrát s životy jiných. A sám příběh ji poučí v tom, že občas zkrátka nemá strkat nos tam, kam nemá. Anya Taylor-Joy a Johnny Flynn mají bohudík dobrou on-screen chemii, takže jejich romance funguje - pro mě asi nejlépe ze všech adaptací Emmy, které jsem viděla. Jako třešničku na dortu film nabízí nádherné kostýmy a jemný humor. Pro milovníky romantických filmů nutnost.

    • 24.4.2020  20:56
    Fast Color (2018)
    ***

    Superhrdinské síly v americkém nezávislém dramatu... které primárně pojednává o vztazích a návratech domů. A bohužel to není tak zajímavé, jak by se mohlo zdát. Zaujal mě svět budoucnosti, kde je voda vzácná (něco, co nám reálně hrozí), ale toto téma je vždy jen na okraji onoho rodinného dramatu, které ale není natočené tak zajímavě, aby diváka víc zasáhlo. A to na dramatech není nic špatného, ale musí se umět natočit. Mrzí mě to, protože herci, námět i atmosféra jsou slibní.

    • 24.4.2020  20:26

    Nejsem věřící a nemám ráda církev. A i přesto mě Meirellesův film fascinoval. Scénář se zabývá přesně tím, co zaujme i nevěřící - tj. vnitřní boj a nejistota zástupců dnešní církve. Že ji ztotožňuje primárně otec Jorge Bergolio (budoucí papež František) byla trefa do černého. Jeho postava je jistě přibarvena "po hollywoodsku", ale přiznám se, na mě to fungovalo a opravdu jsem s napětím sledovala jeho vývoj, příběh i obyčejné rozpravy. Jeho představitel Jonathan Pryce je jako vždy skvělý - nabízí moudrost stáří, ale i jistou živelnost a takovou tu lidskou dobrotu. Proti němu stojí legenda Anthony Hopkins coby papež Benedikt, který měl horší a nevděčnější úkol, protože Benedikt není a nemá být moc sympatickým člověkem. Ale film mě překvapil v tom, že právě toto je v jádru jeho části příběhu. Když se tito dva herci a dva papežové sejdou a jednoduše mluví o tom, co představuje církev pro současný svět, jaké jsou její prohřešky a co může udělat dobrého, je to fascinující. Skvělá práce všem zúčastněných, zkrátka film, v jehož jádru je člověk, jeho víra a jeho srdce. Jakkoli pateticky to zní.

    • 24.4.2020  20:17
    Villains (2019)
    ***

    Dvojka nesympatických smažek se pokusí vykrást dům, který ale vlastní ještě větší svině, než jsou naši hrdinové. Svým způsobem je to zábavné, ale tvůrci se měli rozhodnout, jakým směrem se spíš vydat - buď udělat hrdiny tak sympatické, že jim držíte palce a story prožíváte s nimi (což tu je, ale jelikož oba jsou v podstatě hovada, není to pro diváka tak lehké), nebo udělat z hrdinů někoho, komu přejete to, čím si v rukou ujetých majitelů domu projdou. Osobně se mi nelíbil konec, je takový hodně klišé - !!!spoiler!!! nechápu, proč v amerických filmech skoro vždycky musí zemřít mužské postavy, působí to skoro až nenávistně.

    • 3.3.2020  16:35
    Malé ženy (2019)
    ****

    Za mě rozhodně kvalitnější film (a i lepší adaptace) než verze s Winonou Ryder z devadesátých let. Greta Gerwig je osobitá filmařka, která se do filmu nebála vložit hodně vlastní invence. Určitě to prospělo jak emocionálním momentům (ztráta blízké osoby, boj s chudobou...), tak ženskému pojetí samotného příběhu. Jo Marchová je nezávislá a soběstačná dívka/žena, ale ještě v žádné verzi jsme ji neviděli tak silně zápasit s nejistotou a osamělostí, které jí to přináší. Její vztah s postavou Laurieho je i díky kamarádství Saorsi Ronan a Timothého Chalameta krásně přirozený (a logicky i uvěřitelně přátelství - tu romantiku jsem jim tolik nevěřila). Kde film získává velké plusové body, to je dějová linka s Amy Marchovou. Florence Pugh úžasně zvládla její polohu jak jako mladinké rozmazlené puberťačky, tak dospělé pragmatické ženy, která si nebojí jít za svým a neztrácí přitom ženskou citlivost. Její monolog o manželství směřovaný k Lauriemu je jedním z vrcholů filmu. 80 %

    • 3.3.2020  16:23
    Le Mans '66 (2019)
    ****

    Poctivě natočený a pečlivě ošetřený pánský nášup. Tohle je opravdu spíš pro milovníky testosteronu - krásná auta, závody, soutěžení, chlapská přátelství. Mangold je naštěstí kvalitní filmař, takže i dámská část publika si jeho film dokáže užít. Mně osobně ale spíš než samotný Le Mans závod zaujaly zákulisní hrátky (kdykoli je na plátně Enzo Ferrari, film získá krásný nadhled a hravost). Trochu mi vadila předvídatelnost filmu (ruku nahoru, kdo si myslel, že tenhle film by vzniknul, kdyby Le Mans v 66. roce vyhrál vůz Ferrari), ale Damon, Bale a Bernthal mají takové to správné mužské charisma, že jsem to filmu odpustila. PS: Filmu by určitě prospěla drsnější ruka střihače, minimálně dvacet minut je tu navíc a škodí to tempu. Což je u filmu o závodě ironické...

    • 18.2.2020  16:18

    Nejlepší použití Beatles za poslední roky... Jinak Taika servíruje už delší dobu neviděnou parodii nacistické říše, která je opravdu vtipná (trochu až chvílemi připomíná skeče Monty Pythonů). Ačkoli je hlavní hrdina malý nácek, je sympatický a jako divák víte, že dříve nebo později se probere z nazi brainwashingu. Malý Roman David ho hraje opravdu roztomile. Z dospěláků se mi líbila maminkovská Scarlett a vysloužilý voják Sama Rockwella (oba svým rolím dávají víc než by museli). Dá se ho filmu s náckovskou tématikou říct, že je fajn? Jj, určitě.

    • 13.1.2020  23:17
    Na nože (2019)
    ****

    Detektivka, která je originální, napínavá i vtipná. Johnson se ukazuje jako režisér s unikátním stylem (chytrý, citlivý, s nadsázkou, plus s přihlédnutím k menšinám, aniž by to bylo otravné). Skvělé herecké výkony, film i díky nim uteče jako voda. Člověk se u tohohle filmu cítí fajn, i proto, že není grimdark, naopak - odměňuje a oslavuje slušné lidské chování. Bravo, Riane.

    • 5.1.2020  23:55
    Dracula (TV seriál) (2020)
    ***

    Takže budeme na začátku pozitivní. Dánský objev Bang je v roli Draculy perfektní - zároveň dokáže být odpudivé, zákeřné, zlé monstrum (tak ho i Stoker napsal) i šaramantní aristokrat s charismatem a sebevědomým Jamese Bonda. Moffat s Gattisem mu do úst vkládají postmoderní hlášky ("You looked a bit... drained." / "You are - after all - what you eat."), věříte mu, že je to chladnokrevná bestie, a přeci jste k němu přitahovaní jako můra k ohni. Plus vzdává poctu Lugosimu a Leemu. První díl má pevný scénář, nádherné lokace (Slovensko!) a skvělé scény mezi Draculou a sestrou Agathou a hlavně Draculou a Jonathanem Harkerem, který tu konečně dostává prostor a úctu, kterou si tahle chytrá a statečná postava zaslouží. Jo, a ty hororové momenty jsou luxusní. Druhý díl je spíš detektivka (na lodi Demeter umírají lidé a mezi přeživšími je jeden z nich vrah, muhaha, kdo to asi bude). Bang tenhle díl táhne a jsou tu rozkošně ujeté momenty, jako když Dracula zabije bavorského člena posádky, aby mohl plynně mluvit s německou aristokratkou. Už tady mi ale bylo divné, proč se tvůrci tolik soustředí na postavy, které stejně zemřou, když na zbytek story mají už jen jeden díl - a to ještě loď nedorazila do Anglie! No a pak přišel třetí díl. Nebudu říkat, že kazí celou sérii, ale je jednoznačně nejslabší, nejmíň drží pohromadě a nové postavy jsou špatně napsané a nezajímavé. Jako by dva díly dali do jednoho a vznikl zmatený guláš. Škoda, škoda, ale nebudu tvůrce házet pod autobus. Koneckonců stvořili skvělé dva první díly a představili nám Banga, luxusní scény a originální chvilky. Jen ať už sakra k duu Moffiss přidají dramaturga, který jím rozmluví ty nejujetější nápady. Ale ruku na srdce, radši ujeté nepovedené nápady, než stále tu samou nudu, kterou nám cpe Disney. 70 %

    • 5.1.2020  23:31

    Zajímavé, kolik lidí oblbnul vizuál vánočního Londýna a kukadla Emilky. Poslední Vánoce by asi moc chtěly být novou Bridget Jonesovou nebo Láskou nebeskou. Ale za oběma filmy stáli lepší filmaři - a ano, dívám se na Emmu Thompson, jejíž scénář je jednoduchoučký, prvoplánový (rozuzlení filmu mnozí na Youtube uhádli už z trailerů), levně moralizující (Brexit, přistěhovalectví, gayové, minority... máte tu všechno) a hlavně - a to bohužel - bez silného vyznění. Emilia a Henry Golding jsou fajn, mají mezi sebou chemii a oba jsou charismatičtí. V lepším filmu by to byla pecka. Ale on tohle vlastně ani není romanťák, jde hlavně o postavu Kate a její vývoj z lůzra v něco víc. SPOILER: Henryho postava se ukáže být jen kolečkem v soukolí příběhu Kate a já pochybuji, že Emma Thompson domyslela, že jeho postavu napsala jako myslící a cítící bytost, aby ji pak odhodila, když splní svůj účel v příběhu, tj. slzičky a šok poté, co se ukáže, že je celou dobu mrtvý. Poplakali jsme si, tak padej, postavy se musí na konci sejít, zazpívat si písničku, aby se vzbudil fajn, nostalgický pocit. Eh... takhle teda ne. Výsledný dojem je stejně levný jako Katin polyesterový kostým elfa.

    • 5.1.2020  23:21

    Lahůdková hororová jednohubka. Grace v podání talentované okaté Samary Weavingové (ano, je to Hugova příbuzná) je silná a sympatická hrdinka, které budete fandit. Zápletka je hravá a relativně originální a ocenit musím správně krvavý gore, který k těmhle filmům zkrátka patří. Krvavá nevěsta trochu připomíná patnáct, dvacet let staré horory, které se nebraly moc vážně a sloužili spíš pro pobavení specifické skupiny diváků - a daří se jí to. Třešničkou na dortu je postava Adama Brodyho (ženichův bratr), která je komplikovanější, než se na první pohled zdá. 70 %

    • 19.12.2019  15:02

    TROS je film zároveň nedomyšlený i cynický. V plné míře se ukazuje, že celá trilogie neměla plán - a Abrams s producenty od Disneyho se ani nepokouší to změnit. Retkonují rozhodnutí z The Last Jedi (původ Rey, Kylův vývoj, postava Rose Tico i další věci), přinášejí zbytečná camea a postavy (Lando Carlissian, ta černošská dívčina). Celý film se někam běží - honem, honem, aby diváci neviděli, jak prázdné jsou postavy (hlavně hlavního tria hrdinů, kteří se většinu doby nevtipně popichují). Asi největší bolestí je to, jak se film chová k postavě Kylo Rena/Bena Sola. Po zajímavém vývoji z The Last Jedi se Kylo znovu vrátil do polohy jednoduchého padoucha - dál nechci spoilerovat, ale když vezmu v potaz, že je to nejzajímavější postava hraná nejlepším hercem (Adam Driver znovu super) a navíc poslední člen Skywalkerů/Soloů, tak by si opravdu zasloužil víc času a víc respektu. Na konci jsem spíš smutná, že tenhle film je promarněná příležitost a v jistém smyslu i zrada řady fanoušků, kterým se Abrams chtěl podlézavě zavděčit, ale nepoučil se, že s určitými věcmi se ve fánbojovské sektě SW nehraje - s rodem Skywalkerů, logikou toho světa a celkovým nadějným vyzněním každé trilogie (ano, i prequelů). TROS je krásný, ale vyprázdněný, schématický a bez srdce. 50 %

    • 5.12.2019  14:28
    Pomsta (2017)
    ***

    Film je trochu jiný v tom, že na začátku je krásná hrdinka za typickou oběť mužského násilí... aby následně "povstala z popela" a všem, kteří jí ublížili, se pomstí. Pokud nejste zarytý šovinista, tak je zábavné to sledovat. Pomsta jde dokonce tak daleko, že v jednu chvíli je žena v roli predátora a vystrašený muž se před ní ukrývá tak, jak ho pánbůh stvořil. Trošku jiný, evropštější slasher. Doporučuji si k němu otevřít pár plechovek mexického piva ;-).

    • 5.12.2019  14:19

    Pokud se trochu bojíte toho, že tenhle film má šest křížků na krku, nenechte se odradit. Tohle je ačkové drama, které současnou konkurenci s přehledem převálcuje. Herecká sestava v čele s Henry Fondou tu je zásádní - přeci jen se 99 procent filmu odehrává v jedné místnosti. A herci tu opravdu nezklamali. Dvanáct mužů tu během vypjaté debaty rozhoduje o životu a smrti mladého černocha (ano, rasismus ve filmu hraje roli a mluví se o něm). Henry Fonda je náš hrdina, který se postupně snaží ostatní přesvědčit, že věci nejsou tak přímočaré, jak by někteří porotci chtěli věřit. Sledovat tenhle film je fascinující a ukazuje, jak se tahle "mluvící" dramata mají dělat. Velké doporučení!

    • 5.10.2019  19:43
    Joker (2019)
    *****

    Komiksový film jako psychologické drama? Ano, prosím! Joaquin Phoenix v téhle roli září - je magnetický, jeho Arthur je podivín, chudák, smutná postavička, které je vám líto. To u budoucího Jokera nečekáte. S jeho přerodem ze smutného nevtipného klauna na maniakálního padouha nebudete asi souhlasit, ale budete dobře chápat, odkud vychází. Todd Phillips mistrně vede příběh přes stále temnější zákruty, které reflektují naší drsnou, egoistickou společnost, kde si (skoro) každý hledí jen sám sebe a do těch méně šťastných (viz Arthur) ještě kope. A přidejme ještě chytré odsouzení těch nejbohatších, kteří filmový Gotham nechávají žrát ve špíně. Tohle všechno Joker zvládne. Film dramaticky i herecky vrcholí během Arthurovy návštěvy late night show. Režie, Phoenixův výkon i scénář se tu spojí do něčeho, z čeho mrazí. SPOILERY Všimněte si, že Arthur se během late night show plánuje zabít a vlastně zemře - přerodí se do Jokera a úplně zmizí jeho křečovitý bolestivý smích. Následně zabije svého "falešného" otce (v dřívější scéně si ho takto idealizoval) Murrayho. No a pak "falešný" Joker zabije Thomase Wayna, který je možná Arthurovým pravým otcem. 90 %

    • 8.9.2019  16:28
    Spectral (2016)
    ***

    Film, který měl jít do kin, ale studio ho nakonec radši prodalo Netflixu... Kam patří. Tohle je béčkovské military sci-fi s ne úplně originálním nápadem, ale s dobrými akčními scénami a efekty (na kterých dělala novozélandská Weta). Postavy jsou zajímavé asi jako pomočené včerejší noviny, nemají osobnost ani příběh. Jsou to jen figurky, které běhají po rozbombardovaném výhodoevropském městě (které naštěstí hrála Budapešť, takže vizuálně je to mňamka), křičí a nakonec zachrání svět. *zív* Asi největší chybou filmu je právě fakt, že se odehrává ve východoevropské řiti (sorry, Moldávie), takže divákům je fakt úplně jedno, jaká hrozba tuhle oblast ničí. Zapomenutelné, zbytečné, ale koukatelné.

    • 8.9.2019  16:19

    Zajímavé, jak stejný tým může vytvořit dva kvalitativně dost odlišné filmy. Problémem druhé kapitoly je hlavně scenář. Ten nenabízí nic nového nebo originálního. V podstatě jde o to, že se dospělí hrdinové vrací na místo činu, stejně jako v prvním díle je Pennywise separátně postraší a oni ho pak porazí. Jenže hrdinové nám mezitím dospěli, takže už nestačí je strašit leprou, bubákem nebo krví. Dospělí se bojí víc jiných věcí, řekněme třeba životního selhání, samoty apod. Jedině u Richieho je něco podobného naznačené. I proto tu překvapivě hodně znovu vidíme hrdiny v dětské podobě, aby lekačky (kterých je zbytečně moc) byly efektnější. To je ale na úkor dospělých verzí, které - navzdory přehnané stopáži - nejsou dostatečně rozvinuté. No a To jako takové má v knize docela epický původ, jakési bájné zlo, které na sebe bere podobu démonického klauna a jiných roztomilostí. Hrdinové ho porazí jinak než v tomhle filmu a mnohem zajímavěji. Tady je to dost klasiký horor, který ani není moc originální. Přes kritiku je ale film stále zábavný a některé momenty jsem si užila. Mohlo ale vzniknout něco mnohem epičtějšího a dramatičtějšího.

    • 3.9.2019  14:43

    Solidní hororové momenty, super dětská herečka hrající dceru (její první scény po návratu ze hřbitova jsou parádní), ale ten konec... ten konec sráží film o dva levely dolů. Předvídatelný, "edgy", zbytečně temný a nelogický (na úrovni béčkových hororů). Čičinka ale dobrá. :-)

    • 3.9.2019  14:38

    Zac Efron ukazuje, že hrát umí - na plátně má navíc magnetické charisma, které měl udajně i Ted Bundy. Film tak příjemně utíká, protože pozorujete pohledného sympaťáka, na kterého byla možná ušitá justiční bomba... Až na to, že Bundy byl jedním z nejbrutálnějších sériových vrahů Ameriky. Neznalý divák by se možná i mohl nechat po většinu filmu přesvědčit, že Ted byl nevinný. Tvůrci měli film uchopit jinak - buď jako thriller o "sexy" narušeném jedinci, jako drama promrhaném životě psychicky nemocného mladého muže nebo smutný film o ženě, která postupně zjišťuje, že její milovaný byl zrůda. Film není pořádně ani jedno z toho. Škoda toho potenciálu.

    • 9.8.2019  14:38

    Tak si kapitán America zkusil zarežírovat a zvládl to slušně. Ono na tomhle solidně napsaném dramatu není moc co zkazit. Sympatický muzikant potkává vystresovanou paničku, stráví spolu noc procházením po New Yorku, odhalí se malá i větší tajemství. Dvojice je sblíží, ale řada věcí jim stojí v cestě. Evans a Alice Eve v hlavních rolích mají dobrou společnou chemii a je zábavné je sledovat. Slušný film ano, ale nic přelomového. Na cestu vlakem nebo do letadla ale doporučuju.

    • 9.8.2019  14:33
    Velký dar (2017)
    ****

    Dva měsíce po zhlédnutí jsem na tenhle film skoro zapomněla. A to by byla škoda, protože tohle je solidní rodinné drama se skvělým hereckým obsazením. Lindsay Duncan drsné potvory (s trochou lidskosti) prostě umí, Chris Evans je sympaťák jako vždy a držíte mu palce. A malá Mckenna Grace má velký talent a relativně těžkou roli zvládla s přehledem. Vždycky je radost pohledět na atraktivního chlapa v "tatínkovské" roli s malou šikovnou "dcerkou" - je to takové milé filmové klišátko. Marc Webb točí dobré filmy, na které ale skoro určitě brzy zapomenete a po pár letech si řeknete "Á, to je ten film, kde...". No tohle je přesně takový případ.

    • 9.8.2019  14:27
    Léto 84 (2018)
    ***

    Ten konec... sráží u mě film dost dolů. Devadesát procent filmu sledujete relativně oddechové retro, aby vám pak tvůrci podrazili nohy něčím drsným a nepříjemným. Drsné konce nejsou samozřejmě nic špatného, ale musí sedět k ději. Tady to tvůrci neodhadli a někomu může konec připadat až skoro jako parodie nebo nějaký sarkastický komentář na současnou retro vlnu zaměřenou na osmdesátá léta. Kdo si film nechce zkazit, ať film vypne o dvacet minut dřív.

    • 29.6.2019  18:02
    Good Omens (TV seriál) (2019)
    **

    Knižní předlohu jsem četla a nelíbila se mi (ačkoli si obou autorů vážím a Gaimana jako spisovatele mám jnak moc ráda). Seriálová adaptace je věrná, takže se mi nelíbí ze stejných důvodů - konec světa je tu pojatý jako vtípek, odpolední historka, kterou by si Azirafal a jeho kamarád démon mohli vyprávět nad šálkem čaje. Ale ten humor mi připadá moc chtěný, moc tlačí na pilu. O obou hlavních postavách se během minisérie nic moc zásadního nedozvíte... a vlastně ani o nikom jiném. Je to takové plácnutí do vody, které nikomu nic nepřinese. Málem byl konec světa, ale pak nepřišel a všechno se vrátilo do starých kolejí. Pár scén je dobrých, to ano, ale pak tu jsou až trapné momenty. David Tennant hrát umí, ale tady se polovinu času jen kření. Dětští herci neumí moc hrát. Dokonce i takový charismaťák jako Jon Hamm je zapomenutelný!

    • 29.6.2019  17:48
    Černobyl (TV seriál) (2019)
    *****

    Nejdřív mě od sledování odrazovalo drsné téma, ale už první díl mě překvapil sebejistou, vizuálně velkolepou režií, kvalitními herci a schopností vtáhnout do děje. Mazin z drsné, ale v mnohém abstaktní katastrofy v Sovětském svazu během ošklivých osmdesátých let udělal parádní televizi. Seriál katastrofu bere vážně a je tvrdý, drsný a neuhýbá před následky ozáření. Ale nad tím vším vidíte velkou poklonu a úctu k těm, kteří obětovali nebo si zkrátili život, aby zachránili ostatní. Přimíchejme reálnou slizkost politiků, kteří si chtějí pohlídat záda a své pozice, a pětihvězdičkové drama je na světě. Bez nutnosti nahoty, nihilismu nebo šokujících zvratů. Tohle je dospělá, kvalitní, edukatní a v tom nejlepším smyslu zábavná televize, která vás přiměje si o skutečné katastrově, Sčerbinovi, Legasovovi a Dyatlovovi zjistit víc. Nejlepší seriál za poslední roky.

    • 20.5.2019  23:44
    Nevěstky (TV seriál) (2017)
    ****

    Velice zajímavý koncept. Baví mě sledovat drsný souboj mezi dvěma zatvrzelými bordelmamá, z nichž jedná je hrozná sviňa - a druhou polidšťuje jen láska k jejím dcerám (z nichž ale z obou udělala taky nevěstky). Skoro všechny hlavní postavy jsou ženy a skoro všechny prostitutky. Mají lidské touhy a slabosti - chtějí peníze, spokojený život, dobrého chlebodárce a nebo jen to, aby jim klienti neubližovali. Muži tu popravdě nejsou vyobrazení úplně sympaticky (výjímkou je gay, černoch a idiot), ale v prostředí prodejných ženštin se tomu asi nelze divit. Sympatické je, že dámám seriál dává silné osobnosti a touhu se svým životem něco udělat - děvky jsou většinou ve filmu a televizi zobrazené jako špinavé blbky, ale tady vidíme i inteligentní, krásné a ambiciozní nevěstky. Moderní, zajímavé, spicy a dekadentní. Šup sem s třetí sérií!

    • 6.5.2019  23:16

    Poctivá slzami nasáklá dramokomedie, která milovníky psů utvrdí v lásce k jejich čtyřnohým miláčkům. Zajímavý koncept nabízí několik psích životů jedné věrné psí duše, ale je jasné, že tvůrcům záleželo jen na Ethanově linii. A ta je sice trochu klišé (chlapec a jeho pes a jejich pevné pouto), ale funguje moc dobře. Ukazuje, jak velkou roli v našich životech hrají psi a jakou nekomplikovanou lásku nám projevují. Kapesníčky si připravte, ale nebojte, konec je šťastný.

    • 12.4.2019  20:46

    Na charismatického Madse se vždy doubře kouká, takže i devadesát minut toho, jak tahá saně po ledové pustině, je vlastně docela fajn, ale objektivně filmu schází přesah, hluboká myšlenka, poselství. Hrdina si fyzicky sáhne na dno, ale do jeho psychologie/postojů moc nevidíme. V jedné chvíli musí udělat morální rozhodnutí, ale připadalo mi, že film si to dost ulehčil. A opět, i když jde ve filmu o život, o postavách nevíme dost na to, aby nám na nich záleželo. To už mám stokrát radši Toma Hankse teatrálně plačícího nad uplavanou mičudou...

    • 11.4.2019  00:12
    Hellboy (2019)
    ***

    Chaotický střih, neobratný styl vyprávění a drsňácká hudba mě vedly k myšlence, že film natočil mladý začátečník, co chce být cool, ale nemá na to. Ale kdeže. .. Tohle je dítko starého harcovníka Neila Marshala. Hmmm... Budu věřit, že za nevyrovnanost a rozvrkočenost (už úvod je plný klišé a moc hrrr) nového Hellboye může studio. Del Torrovy Hellboyové jsou vizuálně a příběhově jiná liga, ale tady jsme se alespoň dočkali příběhu naznačenému (a nikdy nedokončenému) v Golden Army - Hellboy coby nositel Apokalypsy. A ten Rkový rating je fajn, vytržených a utržených tělesných částí je požehnaně. PS: Super české titulky!

    • 9.3.2019  23:04
    Čas čarodějnic (TV seriál) (2018)
    ***

    Dobrý námět a relativně originální fantasy svět. Na světě jsou čtyři druhy bytostí: lidé, čarodějnice s nadpřirozenými schopnostmi, silní dlouhověcí upíři a démoni s brilantní myslí nebo schopnostmi (což seriál nevysvětlí). A tři z nich bojujío moc. A do toho boje jsou zapletení upír Matthew a čarodějka Diana, kteří se do sebe samozřejmě zamilují, což je samozřejmě zakázané. Trochu Hra o trůny, trochu Twillight, trochu Harry Potter. Té romantiky by mohlo být méně, ale tohle je koneckonců původně fantasy kniha pro ženské publikum. A Goode s Palmer mají sakra chemii. A hrají mega nerdy do historie, takže se člověk i pár věcí dozví. Zatím 60 %

<< předchozí 1 2 3 4 12 22 33 43