Poslední recenze (72)
Hra na oliheň (2021) (seriál)
Nechápu, jak něco takového může mít přes 80%…Asi stárnu. Ze zbytečné brutality splácaná estráda s neuvěřitelně přehrávajícími jihokorejskými herci…Nemám pro tohle pochopení. Za efekty dávám jednu hvězdu. Tohle pro mě nemá za mák významu…
Božena (2021) (seriál)
V rámci domácí tv tvorby naprosto výjimečné po všech stránkách. Jistěže se místní nýmandi v tom budou nípat a za každou cenu hledat vši, což již teď dokládá prozatimní celkem nízké hodnocení. Je mi to jedno. Pro mě je Božena českým filmovým/televizním myjstrštykem roku už teď. Nazdar!
Terminátor: Temný osud (2019)
Co na to říct? Na jedničku a dvojku to nemá ani náhodou. Bohužel, mi přijde, že je to tak na úrovni původní trojky...Nelze upřít snahu, ale ani přítomnost Lindy a Arnolda tomu nepřidalo. A když dojde na pořádnou akci, selhává vše. Scéna s letadlem je kravina úplná. Ta snaha vrátit se do stejné řeky je patrná, bohužel, zůstalo jen u ní. T2 zůstává i po těch letech, naprosto nepřekonatelná.