Recenze (11)
Left 4 Dead: Movie (2010)
Intolerance (2010) (pořad)
Vítr, který zplenil zemi: 4*
Quentin Tarantino's Star Wars (1998)
Jedna malá bezvýznamná hvězdička za hudbu.
Air Force One (1997)
Chtěl jsem dát jednu malou hvězdu, ale z filmu s hvězdným obsazením vylezl jenom a jenom tragický odpad.
Potomci lidí (2006)
Takhle vypadá HL2 na filmovém plátně. Nemluvím ani tak o ději nebo atmosféře, ale především o formě, jakou jsou Children of Men zachyceny. Film se tím, jak jej vnímá divák, blíží tomu, co je na jmenované hře to vůbec nejlepší. A ve srovnání s War of the Worlds, která mi v tom smyslu přišla nejvíce podobná, je v něm tato technika ještě propracovanější. Někdo by si mohl teď myslet, že film tím pádem hru vykrádá, ale pletl by se. U něčeho takového mě nemůže zajímat, jestli je to originální, dokud to funguje. A tady to funguje ukázkově.
Rychlí a zběsilí (2009)
Nečekal jsem, že F&F nabídne něco jiného, než jeho předchůdci. Těšil jsem se jenom na to, že vypnu mozek a dostane se mi trochu té zábavy a odéru spálených pneumatik. To druhé se, můžu říct naštěstí, nekonalo a první bohužel taky ne. Úvodní scéna slibuje mnohé, ovšem lepšího jsem se dál nedočkal a nudil se. Před minutou dojely titulky a nevzpomenu si na žádnou výraznou scénu, akci nebo hlášku, jenom na drobný šok, když jsem v očekávání stylového rozjezdu sledoval začátek dramatické zápletky. Těšil jsem se, a to byla chyba, že tenhle film se nebude brát tak vážně. Nečekal jsem, že F&F nabídne něco jiného, než jeho předchůdci, ale bohužel se o to pokusil a pro mě to nedopadlo dobře. Škoda... vytuněná škoda. 1,5* (za začátek)
Zjevení (2002)
Nebylo to až tak špatné. Christina Ricci na mě působila docela dobře stejně jako zajímavý (ačkoliv ne příliš originální) námět. Ovšem ostatní herecké výkony, scénář, atmosféra a vůbec celé zpracování (o začátku raději nemluvě) srážejí mé hodnocení. 2,5*
Vetřelec vs. Predátor (2004)
Škoda jen, že tahle tasemnice se neživí na ještě větším počtu klasik, jejihž nerezavějící lesk v tom kontrastu může zářivě vyniknout a které si při příštím zhlédnutí o to víc užiju. AvP přece jen přišel i s něčím vlastním a to je bohužel i scénář, který už netřeba více komentovat. Přestože jsem filmu vysícímu za ruce nad propastí dupnul na prsty, pořád se drží díky jisté úrovni sledovatelnosti. Nic víc jsem ani nečekal. 1,5*
Zastav a nepřežiješ (2006)
Adrenalinová jízda. Dostane se nám všeho, co si od takového akčního snímku můžeme přát. Vše je navíc zabaleno ve svižné formě a okořeněno hláškami v podání Stathamova přízvuku a hlavně výbornými vtipnými momenty. Netřeba hledat mouchy, stačí se uvolnit a bavit. 4*
Lenssen & spol. (2003) (seriál)
Kdyby to aspoň propagovalo nějakou zvrácenou ideologii nebo to bylo zaměřené pro fetišisty. Ale proč tahle pohroma musí postihnout člověka, který po krátkém spánku po noční směně připravuje oběd, aby ho následně vyhodil, protože ho přejde chuť? Proč? Ingo, já sa ptám proč?? Odpor!