Recenze (87)
Bohemian Rhapsody (2018)
Chcete jít na koncert skupiny Queen? Stačí když si zajdete do kina na Bohemian Rhapsody. Ještě jsem nezažila, že by lidé v sálu tleskali po skončení filmu tak dlouho. Jak film, tak Rami Malek vyhráli zlatý glóbus právem. Určitě jim pudu držet palce i na Academy Awards.
Grinch (2018)
Když nebudu porovnávat se starým Grinchem, tak musím uznat, že to není špatné. Hezké zpracování a povedený dabing. Líbilo se mi vyprávění, které bylo formou básničky. Za mě palec nahoru.
Jan Palach (2018)
Velmi povedené masky a kostýmy ve filmu. Poslední scéna upálení byla povedená a dost propracovaná.
Rudá volavka (2018)
Neříkám, že tento film je špatný. Ale mě ničím nezaujal. Ničím mě nepřesvědčil o lepším hodnocením. Film na mě působil nudně už jen když jsem se koukala do očí znuděných herců. Pořád jsem čekala, že se stane něco, co mě ohromí. Nic takového ale nepřišlo, takže za mě jen jedna hvězda.
Tísňové volání (2018)
Takle depresivní film jsem už dlouho neviděla.
Vítejte v Marwenu (2018)
Trailer je parádní a velmi povedený. Řekla bych, že stejně tak dobrý je i příběh filmu. Škoda jen, že se nepodařilo ho správně zpracovat. Jak kdyby Zameckis objevil vymoženosti dnešních technologií. Přeplácané, zdlouhavé a nesprávně pojatý děj filmu. Carella raději nekomentuji vůbec. Pro mě velké zklamání.
Akta Pentagon: Skrytá válka (2017)
Začátek mě moc nezaujal, ale pak se to všechno rozjelo a já nemohla odtrhnout oči od obrazovky.
Auta 3 (2017)
Klasický film Auta. Nic víc, nic míň. Nepřišlo nic nového nebo fascinujícího. Za mě tři hvězdy.
Circle: Uzavřený kruh (2017)
Skvělý! Chci víc filmů s Emmou Watson a Tomem Hanksem!
Hrdinové ohně (2017)
Celý film i jeho konec je vydařená záležitost. Sice mi nepřišel tak moc smutný, jak je tady popisováno, ale dojemný určitě byl. Na tom se shodneme všichni.