Poslední recenze (19)
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Nebudem sa tu velmi rozpisovat, na zaciatku som myslel, ze kukám Mrázika, az kym nepriletela vesmírna ship. (Alebo baba jaga mozno) Potom sa to začalo rozbiehať, až kym nedobehali do uplnej somariny. Už sa neviem dočkat druhej casti. Hehe. Efekty fajne, pribeh jak z Mandaloriana, krížený so Star Warsovym bratrancom.
The Last of Us - Long Long Time (2023) (epizoda)
Nesourodí spojenci sa nakonec ukázali ako velmi sourodí riťomrdní spojenci. Od hlavnej témy to bolo ďaleko, jak moj doberman so skipi stepnou kengurou. Po dvoch nadhernych dieloch toto nie. Mal som kuknut nejaku telenovelu radsej. Dubakove hlavy ostali v pozadí pribehu, na konci to isli zachranit nejakou romantikou, ale toto je post apo serial ku.va a ne Jednoducha Maria.
Mrazivá past (2021)
Zaciatok zaujimavy, slubujuci napinave zazitky. A what the hell, od pol filmu som myslel, ze mi moj televizor sa preladil na dajaku chujovinisticku relaciu o možnosti nenormalnej čo kamiony dokažu. Bo mam dopravnu firmu a posraty kamion nevyjde ani na Donovaly ked je kus snehu. Obdivujem tych v dokumentarnych filmoch, co tam vozia tovar, pretoze to robia cez zamrznute jazera, ale... Vyjebu sa v lese, pol metrovy sneh, naves skrižovany, veselo ho zapriahnu do noveho tahaca a prašia dalej. Neesonovi robi problem odjebat dva snehove skutre s tahacom? Haha. Zaporak spadne 100m do rokliny, potom vyleze, ciste nahodou najde skuter, vyleze s nim za 5 minut na kopec co jak Mont Blanc a lavina. Super. Za dalsich 5 minut uz je dole a kung fu s Neesonom. Ta toto ne. Posledna uvaha mojho debilneho mozgu, cez tie rury, co si klepali morseovku, zoberem pilku a odrezem ruru a pustim im tam kyslik. Eta vsjo