Recenze (450)
Jedna noc (2016) (seriál)
Verné opísanie US spoločnosti, chýba len ten smrad. Je to už dávno čo som sa zaprisahal - Big Apple nikdy viac. Herecký nadštandard. Doporučujem.
Strážce zákona (1971)
slabý priemer, vleče sa to, žiadna akčnosť, všetko dopredu predpokladateľné...a bez humoru. Darmo, to nie sú westerny Clinta
Šarlatán (2020)
Niečo tak nechutné sa len tak nevidí. Duo Agnieszka Holland & Marek (Jeffery) Epstein na vlne liberálneho hnoja sadisticky zabíjajú mačky, predvádzajú nechutné homosexuálne scény a aby to malo grády zapletú do toho aj komančov.
Drsný město (2020)
Tak to sa tu divák nestačí čudovať ako arabský kpt. Jankovič zlikviduje kastu marseillských policajných výpalníkov. Darmo, žabožrúti spejú k islamskému štátu. Inshallah
Supernova (2019)
Úplné sklamanie. Toto drama a thiller ?
Chalífát (2020) (seriál)
V roku 2020 v Slovinsku, Polsku a Grécku otvorili nové mešity. A tak Slonensko zostalo poslednou krajinou od Užhorodu po Atlantický Oceán ktoré ju ešte nemá....a dúfam že nikdy mať nebude. DEUS VULT ➕
Černý Mercedes (2019)
Poliaci majú skvelé filmy. Tento film je však rádioaktívny odpad.
Krávy (1992)
Lahôka pre znalcov histórie a života na vidieku prelom 19/20 storočia o nespútaných Baskoch. Tým, ktorí majú radi život prostých sedliakov v minulých storočiach by som doporučil Tõde ja õigus https://www.csfd.cz/film/698687-tode-ja-oigus/prehled/
Ve jménu vlasti (2011) (seriál)
V priebehu S01E07 sa to už nedalo vydržať a zaradil som to do heavy toxic waste. FUCK IT !
Charakter (1997)
Fanúšikovia krimi príbehov si neprídu na svoje. Je to príbeh chlapca, ktorý sa silou vôle vypracoval zo spodiny spoločnosti bez kriminálnych deliktov na váženého, vzdelaného a obľúbeného človeka. Pekný príbeh.