Recenze (194)
Resident Evil: Lék (2022) (seriál)
Poctivý 3 hvězdy, víc ani ťuk. Ztráta času to není, ale podívaná spíš pro fanoušky zombíků.
Včela na mušce (2022) (seriál)
Více než vtipné je to spíš o nervy. Nerovný souboj inteligentního tvora s hlídačem domu. Větší napětí jsem dlouho nezažila ani u hororu.
Jen vraždy v budově (2021) (seriál)
Nesourodá trojice vyšetřuje úmrtí jednoho z obyvatelů domu. O průběhu vyšetřování natáčejí podcast. Občas se dostávají do bizarních situací, jako když přinesou Stingovi krocana. Trochu vtipné, trochu šílené. Začátek se nezdá být tak zajímavý, ale vyplatí se vydržet až do překvapivého finále.
Jen vraždy v budově - Kluk z 6B (2021) (epizoda)
Hluchá epizoda, mnohem zajímavější než ty dosavadní a velice originální.
Batman (2022)
Hezký film o hnusných věcech. Škoda, že takhle svět opravdu funguje. Ani dlouhá stopáž nevadila.
Červený trpaslík - Země zaslíbená (2020) (epizoda)
Ano, byla to maličká vykrádačka epizody Čekání na boha, ale Bože můj! Červený trpaslík je pořád stejně vtipný, absurdní, skrytě pravdivý a tak inteligentní, že tenhle humor nepochopí jenom neinteligent. Kromě série Zpátky na Zemi je to úžasná podívaná od prvního dílu až po tento (prozatím?) poslední.
Vrtěti psem (1997)
“Válka skončila, bylo to v televizi! Ne, neskončila, je to můj film!” Film krásně sedí na dnešní dobu, aneb kolik lidí se médii nechá vodit jako na vařené nudli.
K zemi hleď! (2021)
Další ukázka lidské debility a absurdnosti tohoto světa pojatá jako černá komedie.
Na lovu (1980)
Na tuto dobu to musel být velice odvážný film. Moje oblíbená scéna je jak velký černý polda oděn jen v klobouku a tangách vejde do vyšetřovací místnosti, nafackuje obžalovanému a beze slova odchází. Je to tak absurdní a šílené, že nemůžu odvrátit zrak. Navíc Al jako gay v přestrojení stojí za vidění.
Al Pacino - hvězda proti své vůli (2020) (TV film)
Člověk může být bohatý, slavný a úspěšný, ale co je to platné, když má stejně deprese a vnitřní prázdnotu.