Recenze (21)
Dědictví aneb Kurvahošigutntág (1992)
...a koniec.
Všichni dobří rodáci (1968)
Začiatok starých dobrých časov...
Spartakus (1960)
"Do you eat snails Antoninus?"
Top Gun (1986)
Just the right amount of gay.
Špinavá práce (1998)
Not gay enough.
Ztraceni (2004) (seriál)
Lost▐ Najlepší diel: The End▐ Od najlepšej série po najhoršiu: S06 - S01 - S02 - S04 - S03 - S05▐ 1. Séria - 100% 2. Séria - 100% 3. Séria - 95% 4. Séria - 100% 5. Séria - 85% 6. Séria - 108%▐ Najlepšie diely jednotlivých sérií: 1. Séria - Pilot, Exodus, Numbers, Deus Ex Machina, Do No Harm, Walkabout, The Moth, Confidence Man 2. Séria - Live Together, Die Alone; The 23rd Psalm; Man of Science, Man of Faith; Orientation; One of Them; Two for the Road; ?; The Long Con; 3. Séria - Through the Looking Glass, The Greatest Hits, The Man Behind the Curtain, The Man from Tallahassee, A Tale of Two Cities, The Brig, Flashes Before Your Eyes, Exposé 4. Séria - There's No Place Like Home, The Shape of Things to Come, The Constant, Ji Yeon, Meet Kevin Johnson, The Beginning of the End, Confirmed Dead, Cabin Fever 5. Séria - The Incident, Because You Left, This Place Is Death, LaFleur, Dead Is Dead, The Variable, Follow the Leader, Jughead 6. Séria - LA X, Ab Aeterno, Everybody Loves Hugo, Across the Sea, What They Died For, Happily Ever After, Dr. Linus, The End▐ Nie všetky diely 6. série dosahujú kvality 1. štyroch sérií, avšak ako celok, považujem poslednú sériu za absolútny masterpiece.
Ztraceni - Konec (2010) (epizoda)
Nemám slov. Najlepšia epizóda. Najlepšia séria. Najlepší seriál. Najlepší koniec.
Ztraceni - Pro co zemřeli (2010) (epizoda)
Perfektné nastolenie veľkého finále.
Ztraceni - Přes moře (2010) (epizoda)
Diel, na ktorý sme všetci čakali. Minulosť týchto dvoch úhlavných nepriateľov prináša viac otázok ako odpovedí, avšak pre mňa určite jeden z najlepších dielov seriálu.
Ztraceni - Kandidát (2010) (epizoda)
Dianie na ostrove síce nedáva veľmi zmysel, ale vedľajšia dejová línia a emocionálny koniec dielu je veľmi dobre zvládnutý.