Recenze (66)
Pelíšky (1999)
Taková cílená mašina na hlášky, ale funguje.
Waterloo (1970)
Zážitek.
Putování s pravěkými lidmi (2003) (seriál)
Kvalitní a hodně poutavé. Snad jen to mohlo být delší.
Oppenheimer (2023)
Kvalitní film bez jakýchkoliv přešlapů.
Piráti z Karibiku: Prokletí Černé perly (2003)
Kampak se poděly ty doby tohohle Hollywoodu? Konzum je spláchl..
Pět nocí u Freddyho (2023)
Odpad bez jakékoliv originality.
Baby Driver (2017)
Nudný a nezáživný hrdina.
Vlk z Wall Street (2013)
Extravagantní a honosný kousek.
Láska a jiné závislosti (2010)
Parádní oddychová Romcom, která se nebojí kombinovat vážné téma se střeleným erotickým humorem. PS. Dívej se na to se svou holkou a s hodnocením půjdeš trošku navrch.
Šifra mistra Leonarda (2006)
Překombinovaná nuda a na konspirace fakt nejsem. Finální odhalení mi bylo jasný od začátku.