Recenze (7)
11. září: Ten den v Americe (2021) (seriál)
Velmi smutné a velmi silné příběhy. Asi nejsilnější dokument z těch o 11 září. Žádná honba za senzací, jen o jednom dni v Americe.
Já a robot (2013) (seriál)
První díl 100%, druhý 80% doufám že to nebude mít sestupnou tendenci, ale jinak zatím spokojenost, Urban a a Ealy jsou zatím zábavní a neokoukaní, vizuálně taky v pohodě, není to moc přeplácané tak jen aby to vydrželo a nespadlo to na úroveň nějakých průměrných kriminálek ve sci-fi kabátě.
Pacific Rim - Útok na Zemi (2013)
Vše podstatné bylo ukázáno v traileru, těch zbylých 130 minut je tam už zbytečných.
Avatar (2009)
Škoda že tady nejde dát 10 hvězdiček, hned bych je dal. Vynikající, jak po grafické tak po "herecké" stránce film a i když jsem měl z počátku obavy, aby jsem neměl problém se adaptovat na "modré" hrdiny, tak nakonec jsem byl Pandorou zcela pohlcen a uchvácen, ... přesně typ filmu na který se musí jít do kina a který do kina dokáže přitáhnout masy diváků, na "ukecané" filmy s rádobypromakaným příběhem se do kina už nechodí, na to nepotřebuju 3D a počítačové efekty, myslím, že James Cameron ukázal cestu kudy by se dal oživit zájem lidí o kino... brilantní ...
District 9 (2009)
Syrové, na nic si nehrájící, nepřekombinované, nepřebarvené parádní sci-fi s kopou "kreveťáků" a emzáckých zbraní ... super...
Volání o pomoc (2007)
Skvělý film, i když jsem měl z počátku obavy z obsazení, tak mě velice mile překvapil jak Don Cheadle tak Adam Sandler v hlavní roli...
Terminator Salvation (2009)
Skvělé, brilantní...sice slabších 5 minut bych mohl vytknout, ale jinak jsem se celý film bavil. Skvělé triky, atmosféra postapokalyptické ameriky, herecké výkony (hlavně Sam Worthington)... v některých momentech to spíš vypadalo, že autoři scénáře vykradli některé prvky z nejlepších počítačových her a filmů, ale to nebylo naškodu, naopak, všechno to tam skvěle zapadlo. Ti co tady pořád vytahují nelogičnosti tak by si měli uvědomit, že na "nelogičnosti" o kterých mluví, se dá pohlížet z více úhlů a oni to očividně vidí jen z toho svého negativního, stejně tak "vykrádání jiných filmů"... v každém filmu už je něco co se někdy objevilo už někde jinde(Smrtonosná past = 4x to samé, chytit teroristu,Terminator1,2,3 = 3 to samé, zachránit se přes zlým strojem, Indiana Jones = 4x to samé, najít poklad dřív než padouch,SAW = no comment), takže tenhle argument je více než chabý...Za sebe nemůžu dát jinak než 5 z 5.