Recenze (46)
Najednou jsme rodina (2018)
Týýýýý jo. Příjemné překvapení tento filmík :-)
Tenet (2020)
Já se fakt opravdu moc snažil abych to dokoukal a aby se mě to líbilo, ale bohužel prostě tenhle Nolan mne nebaví...Washington není dobrej herec......holt se nepotatil. Pattinson to ani nemusím komentovat....topornej jako vždy. Věřím, že další film od Nolana bude zase fajn.....tohle je vlastně první film od Nolana, který jsem nedokoukal a nebavil mne.
Líbat nevěstu zakázáno (2011)
Taková klasická praštěná americká komedie v exotickém prostředí...….příjemná oddychovka. Ale musím říct, že ta Katharine McPhee je fakt kus :-)
Šéfkuchař na grilu (2014)
Tak tohle je fakt SUPER oddychovka se SUPER obsazením :-)
V síti (2020)
Příště nesmím koukat na takový věci před obědem, docela se mě zvedal z těch úchyláků kýbl, takže jsem si dal až večeři......
Lov (2020)
Tak musím říct, že tahle blbina mě fakt bavila......a ještě jsem se zasmál :-) Druhá půlka je už trochu slabší, ale i tak jsem se bavil :-)
Decibely lásky (2016)
Nooo tak jsem si myslel, že Kameňák a jemu podobné, třeba Jak se krotí krokodýl atd.. je dno českého filmu, ale ouha jak jsem se strašně pletl :-) Tahle sračka naprosto vede :-) :-) Náhodou jsem viděl asi 15 prvních minut v telce a málem letěla z okna :-) :-)
Neviditelný (2020)
Příjemné překvapení je tenhle thriller s hororovým nádechem...… Manžílek si vypůjčil od Predátora maskování :-)
Milada (2017)
Taková působivá žena jako byla Milada Horáková a taková sračka o ní natočená to se ani nedá popsat. Ta debilní angličtina až je to k smíchu. To mám i já lepší výslovnost. Jednu hvězdu za Taťánu Medveckou.
Parazit (2019)
Zas taková bomba to tedy není......