Recenze (47)
Iveta (2021) (seriál)
Ja nejsom tvuj kamarat :p
Pleseck: Kosmodrom na severu (2018)
Nudnej russackej doku, kerej neni skoro vubec o tom kosmodronu
Einstein - Případy nesnesitelného génia - Komprese (2023) (epizoda)
Nechapu ze to Zachovi za to stalo v tutom hrat a este nahej. Dost trapnej dil.
Island: Hranice studené války (2019)
Bohuzel docela nudnej dokument. Vic o politice nez o army.
Belmondo (2015) (TV film)
bohuzel docela nuda
Věž inženýra Eiffela (2020) (TV film)
Ze začátku dobrý zajímavý dokument Ale zhruba tak od půlky se to zvrtne nezajímavý kecání o rekonstrukci restaurace a potom o najímání bytu s výhledem na Eiffelovku a potom už trochu zajímavější konec Kdy letí stíhačky dělat trikoloru nad Eiffelovku a potom nakonec ohňostroj. průměrný dokument
Tomáš a Diana (2023) (seriál)
Nic moc. Nekdy velka nuda
Naqoyqatsi (2002)
Tuto Epileptickou příšernost asi sponzorovali výrobci antileptických prášků Protože při sledování muselo vzniknout spoustu nových epileptiků
Birdman (2014)
Narocnej ale originalni film. Sqela kamera na 1 zaber. A dobry herecky vykony.
Takoví normální zabijáci (1994)
Celkove hrozny psycho. Prvni pulka nic moc, ale 2. pulka uz je zajimaci - uzasny vykony Tomyho Lee a Ironmana jr.