Oblíbení herci (9)
Temný rytíř (10/10), Zkrocená hora (9/10), Casanova (9/10), Candy (8/10), 10 důvodů, proč tě nenávidím (8/10), Beze mě: Šest tváří Boba Dylana (6/10), Ned Kelly (6/10), Ples příšer (5/10) a Kletba bratří Grimmů (5/10).
Rozhodně doporučuji dokument Já, Heath Ledger.
Herec s velkým "H".
Nejlepší a nejzajímavější role: Kmotr, Kmotr II, Kmotr III, Carlitova cesta, Zjizvená tvář, Vůně ženy a Psí odpoledne.
Filmy které jsem viděl (podle mne od nejlepšího po nejhorší): Kmotr (10/10), Kmotr II (10/10), Tenkrát v Hollywoodu (10/10), Psí odpoledne (10/10), Nelítostný souboj (10/10), Carlitova cesta (9/10), Zjizvená tvář (9/10), Ďáblův advokát (9/10), Kmotr III (9/10), Vůně ženy (8/10), Vítězové a poražení (8/10), Insider: Muž, který věděl příliš mnoho (8/10), Dannyho parťáci 3 (8/10), Strašák (8/10), Irčan (7/10), Frankie a Johnny (7/10), Klan Gucci (7/10), Test (6/10), Serpico (6/10), Druhá míza (6/10), Jack a Jill (4/10) a Vyšší zájem (4/10).
Tenkrát v Americe (10/10), Casino (10/10), Joker (10/10), Kmotr II (10/10), Taxikář (10/10), Nelítostný souboj (10/10), Irčan (9/10), Všichni jsou v pohodě (9/10), Hvězdný prach (8/10), Mafiáni (8/10), Marvinův pokoj (8/10), Jackie Brown (7/10), Mys hrůzy (7/10), New York, New York (7/10), Stážista (7/10), Špinavý trik (7/10) a Neúplatní (6/10).
Nejlepší role: Pulp Fiction: Historky z podsvětí (10/10), Osm hrozných (10/10), Vyvolený (10/10), Star Wars (I., II. a III. epizoda), Nespoutaný Django (10/10), Jackie Brown (7/10) a jako Nick Fury (Marvel Cinematic Universe).
Barbar Conan (10/10), Terminátor 2: Den zúčtování (10/10), Komando (9/10), Policajt ze školky (9/10), Ničitel Conan (8/10), Terminátor (8/10), Total Recall (8/10), Terminátor 3: Vzpoura strojů (6/10), Terminátor: Temný osud (6/10), Maggie (6/10), Predátor (5/10 - klasika která mne dost nudila), Poslední akční hrdina (5/10) a Terminator Genisys (2/10).
Gary Oldman
Nejlepší filmy:
Temný rytíř (2008)
Leon (1994)
Batman začíná (2005)
Kurt Russell
Nejlepší filmy:
Forrest Gump (1994)
Věc (1982)
Interstate 60 (2002)
Django (10/10), Nespoutaný Django - i když jen cameo (10/10), Smrtonosná past 2 (10/10), Vamos a matar, compañeros (9/10), Vůně cibule (9/10), John Wick 2 (8/10), Žoldnéř (8/10), Keoma (8/10) a Adios Django (4/10).
Nespoutaný Django (10/10), Počátek (10/10), Titanic (10/10), Prokletý ostrov (10/10), Tenkrát v Hollywoodu (10/10), K zemi hleď! (10/10), Rváčův deník (9/10), Rychlejší než smrt (9/10), Vlk z Wall Street (8/10), Skrytá identita (8/10), Chyť mě, když to dokážeš (8/10), Krvavý diamant (8/10) a Marvinův pokoj (8/10).