Recenze (517)
Wednesday (2022) (seriál)
Takto by asi vypadalo zfilmování Harryho Pottera kdyby dostal režii na starost Tim Burton.
Král Šumavy: Fantom temného kraje (2022) (seriál)
Tak že se bude jednat pouze o pilotní sérii, bylo jasné hned po prvním díle, kdo četl knižní předlohu Davida Jana Žáka pozná hned, že tímto pomalým tempem vyprávění to bude mít minimálně dvacet dílů. Velice dobře natočené, na českou televizní tvorbu nadstandard.
Bullet Train (2022)
Převelice zdařilá taškařice.
Národní házená (2022) (seriál)
Velké očekávání, velké zklamání. Bohužel urputnost, trapnost a velký prostor pro Suchánka to celé dost posílá šupem dolů. Velmi laciný humor.
Prvok, Šampón, Tečka a Karel (2021)
O předloze si myslím, že je to sračka, o filmu jsem tušil, že to bude taky sračka, takže nakonec bez zklamání, byla to sračka. Hodnocení ,,odpad" zachránila pouze dospělá poslední desetiminutovka a hudba a zpěv Martina Pechláta, to jediný mě na celém filmu zaujalo a vážně se mě líbilo. Jinak nám tu zřejmě někdo hodlá obsadit pole plytkosti a trapnosti z románů pro ženy, které vyklidil Vievegh. Asi ho ten Hartl obsadí dobře, takže příště všemu v čem smočí prst se raději obloukem vyhnu.
Matrix Resurrections (2021)
Podle ukázek jsem čekal daleko větší blbost, než to ve skutečnosti byla. Vytvořený tlak na pokračování veleúspěšného filmu chápu, z mého pohledu druhý a třetí film byly překombinované rychlokvašky narvané lacinou akcí a trapnými proslovy k davům, ale tak nějak předvídatelné a očekávané, toto šlo dle mého zvládnout daleko elegantněji. Když už pro děj byli nezbytní Neo a Trinity (myslím že není nikdo, kdo by první Matrix neviděl a dal si hned čtyřku a myslím hlavně, že nezbytní nebyli), proč proboha tolik prostřihů do původního filmu a hlavně proč tolik dalších zhrzelých důchodců, co tam před tím hrálo, trapné. Je jasné, že dnes již kultovní a zcela zásadní první Matrix nelze žádným pokračováním dorovnat, tady je díky velkým počítačovým možnostem založeno pro funkční frančízu podobnou Terminátorům, v éře popularity marvelovských superhrdinů s dostatečnou diváckou základnou.
K zemi hleď! (2021)
Trefa do černého. I když komedie, jde z ní strach.
Rozhněvaný muž (2021)
Trochu odlišné od většinové Ritchieho tvorby, jelikož filmu chybí jeho nepostradatelný černý humor, na druhou stranu celkem slušný akční film s velice solidně dávkovaným napětím. Co mě vadí, jsou rozehrané a nevysvětléné likny. Kdo vlastně ve skutečnosti byl Stathamova postava? Kdo byli muži co ho 25 let hledali? Jak mohla banda A předběhnout bandu B, to je kdo z koho v rychlosti přepadení security auta? Atd. Dle mého názoru, celkem důležité pro dokonalé užití si filmu.
Případ mrtvého nebožtíka (2020)
Bohužel blíže než k parodii na kriminálky v zábavném a elegantním stylu jako byl Limonádový Joe parodující westerny, má toto daleko blíž k trapnosti Kameňáku od Trošky.
Jedna za všechny (2014)
Tak to byla hodně velká bolest. Upištěný, trapný, nevtipný a hloupý. Nikdy více!