Recenze (636)
Ahobsal insaeng (2004)
Trošku podobné filmu Failan. Tady se ale po korejsku tlačí na city a to mi trošku vadí. Vadí mi i neustálé mlácení děcek, ve kterém se korejci zjevně vyžívají. Nejsvětlejší stránkou filmu je dětská záporačka ze seriálu Dae Jang Geum, která si tady střihla hodně podobnou roli a celkem jí to svědčí.
A Chinese Ghost Story (1987)
Paráda. Nechce se mi věřit, že je tomuto filmu už přes 20 let a ještě míň se mi chce věřit, že jsem ho doteď neviděl. I s ohledem na rok vzniku jasných 5 hvězdiček.
A Chinese Ghost Story II (1990)
O něco šílenější než jednička a o nic méně zábavné. Už se těším na trojku.. ^_^
Aienji (2003)
Pro mě zatím nejslabší ze série korejských romancí se smrtelnou chorobou. Ničím výjimečný příběh, ničím výjimečné postavy.. někdo v tom možná vidí kouzlo, ale já jsem se dost nudil. Bohužel.
Aillaendeu (2004) (seriál)
Jeden z méně povedených korejských romantických seriálů. Zkusil jsem to, protože v něm hraje Bin Hyeon, ale vydržel jsem jenom pár dílů. Ztráta času. Některé scény působí velmi amatérsky a komicky. Zajímavostí je, že v seriálu zní dost často irská muzika, například skladba Danny Boy, což v korejském prostředí vyznívá opravdu zvláštně.
Air (2005) (seriál)
První půlka byla zajímavá, ale od druhá už lehce nudí a konec vyznívá do ztracena. Celkově tak na lepší tři, ale když připočítám i OVA, tak čtyři hvězdičky dám.
Air Gear (2006) (seriál)
Což o to, manga je skvělá, parádně nakreslená a plná neuvěřitelného množství vtípků, člověk se chechtá na každé druhé stránce. Anime je, jak už to tak u anime adaptací většinou bývá, nemastné neslané, naprostá zbytečnost, takže s tím sekám po pár dílech.
Aišiteru ze Baby (2004) (seriál)
Malé roztomilé předškolní dětičky moc nemusím, ale toto anime je jednou z čestných výjimek. Má v sobě jakési zvláštní kouzlo. Líbilo moc.
A.I. Umělá inteligence (2001)
Hrozná béčkovina, což by samo o sobě nevadilo, ale tahle si hraje na něco, co při vší snaze není. Zbývá jenom strašně natahovaná nuda.
Ajťáci (2006) (seriál)
Jeden z nejvtipnějších seriálů, které jsem měl tu možnost vidět. Asi ještě lepší než Big Bang Theory. Určitě by si zasloužil víc sérií.