Recenze (9)
Pán tygrů (2020) (seriál)
CAROLE FUCKIN' BASKIN DID IT!
Vzestup Osmanské říše (2020) (seriál)
Jako trošku jsem se bál jako natočí Turek docudrama o pádu Konstantinopole, ale kupodivu to bylo pěkný - sice vystřihli na konci tři dny plenění a pořád tak nějak zapomínali na to čtvrtou krusádu, ale nemělo to ten odpudivý lživý propagando patos jako ruské filmy o druhé světové. Za mě fakt překvapení a i šok, že parta Netlfix kebabářů si natočí vizuálně hezčí a poutavější hraný dokument, než o čtvrt roku dříve "hlavní" Netflix hypovanýho Witchera, který vedle Osmanů vypadá ještě víc laciněji a špatně. :(
The Perfect Host: A Southern Gothic Tale (2018)
Jako na indie film asi solid - takový nemastný, neslaný meh, but why not.
Starověcí vrazi (2014) (seriál)
Fakt dobře a moderně udělané dokumenty.
Epidemic (2018)
Já mám rád shit filmy, ale tohle bylo i na mě moc špatný. :(
Elfen Lied (2004) (seriál)
Naprosto nezaslouženě vyhypovana sračka, která zaujme maximálně tak obézní panice žijící u rodičů a z kapesného šetřící na advik lupeny. Ti se vám budou snažit jak to má super příběh, vizual a drive... Ale ono to tam není. Je to hnusný a nudná sračka, kde nezletilé holčičky ukazují kreslené kozy a občas někomu ulitne noha. #6hodinodpadu #znelkaujde #jinakshit #pedobearuvsen
Král Artuš: Legenda o meči (2017)
Artušův podfuck: Sbal Excalibur a vypadni.
matka! (2017)
Dvouhodinnová tortura, jejímž smyslem je ukázat, že Bůh a Země jsou spolu spjatí a vesmír se točí v nekonečném cyklu kreace a destrukce. Což o to, jistě by se to o tom dal natočit pěkný film, ale tenhle je pěkná mrdka u které pohoní jenom pseudoinťouši, který v praváku vyhodili z fildy.
Zombie: Ostrov smrti (2006)
Kvalitní shit, co má špatnou kameru, herce i scénář. Naštěstí je už tak debilní, že se u něj dá s promítačkou, partou kamarádů a lahví chlastu docela slušně pobavit, i když asi jinak než tvůrci chtěli.