Poslední recenze (11)
Matt Rife: Přirozený výběr (2023) (pořad)
Je celkem škoda, že jeho crowdwork se nedostal do speciálu. Místo toho jsou zde pouze výstřižky na konci. Celkově se mi speciál líbil, témata byly ok a dost jsem se u toho i zasmál. 4*
Pět nocí u Freddyho (2023)
Četl jsem knížku, hrál jsem první dvě hry, věděl jsem do čeho jdu. Nepřekvapilo ale ani tolik neurazilo. Když chcete svoje ratolesti na dušičky nějak potěšit a zároveň vyděsit (v dobrém slova smyslu), tak tento PG13 horor nezaškodí. Tipuji že už budou o všem vědět i jak to dopadne. Poděkování jde taky číšníkovi, který se v tom filmu objevil a zandal svou catchphrase "It's just a theory" neb on fakt věnoval spoustu času vysvětlováním nám smrtelníkům dějovou linii celé série na YouTube. A tipuji že se dočkáme pokračování, když už teď to byl celkem finanční trhák. 2.5*
Ao Oni ver.2.0 (2015)
"It's all the same as in the game..." CGI na jedničku. Takhle ty monstra mají opravdu vypadat (včetně toho prcka). Zachovaly se takové ty podstatné části z původní hry což mě taky celkem překvapilo... Teď ty zápory... Být tam jen ta známá trojice, tak je to asi více snesitelné. Upřímně, nevím kdo psal scénář k Hirošimu ale chová se tam jako neskutečnej autík, oproti svým kolegům, na které to celkem sedí. Nečekal jsem však takový fakt podivný zvrat. Říkám si, jestli autor hry a zároveň novely to fakt takhle měl v reálu. Jinak takové trochu nudnější chytání školáků v opuštěném domě. 2*