Recenze (54)
První dobrá (2022) (pořad)
Co to jako mělo být? A to mělo být někdy v průběhu i vtipné? No tak snad už jen ten pilot stačil a nikdy více.
Lovci stínů (2007)
Sračka.
Gentlemani (2019)
Vše podstatné už bylo řečeno, napsáno. Cunt sem, cunt tam, kdo by odolal dialogům i grimasám hlavního kvarteta. Ritchie nastavil laťku vysoko jako kdysi Sergej Bubka.
Bony a klid 2 (2014)
Zbytečný film. U dvojek po x letech obvyklý jev.
Zápas o druhou šanci (2013)
Tnehle příběh psal snad sám Ježíš...
Brak (2002)
Až do doby, kdy Kornovi ukradnou auto jsem se dobře bavil, pak mi asi přestaly zabírat drogy a zbytek filmu jsem musel vyloženě přetrpět.
Hrůza z Brdských lesů (2010)
Nebylo to myšleno vážně, nebo?
Čepel smrti (2009)
Původně jsem chtěl dát odpad, ale když si vzpomenu, že jsem se u toho nasmál více než u leckteré seriózně myšlené komedie, musím dát 1* - samozřejmě za "luxusní" dialogy.
Erin Brockovich (2000)
Scénka z kanceláře, kdy protistraně Erin říká, že vodu dovezli speciálně z kontaminovaného Hinckley, je nezapomenutelná. Jinak tedy vděčné téma, jehož zpracování bohužel za samotným hlavním příběhem zaostává.
Půlnoční vlak (2008)
Po celou dobu velmi zajímavý, místy mrazivý horror, který bohužel pohřbí naprostý nesmyslný závěr. Samozřejmě místy film obsahoval nelogické scénky, které závěr poměrně bez větších problému vysvětlil, ale... Čekal jsem, co se z toho vyklube a samotné finále mě naprosto odrovnalo, bohužel v tom špatném.