Poslední recenze (15)
X-Men: První třída (2011)
No čo dodať k tejto dokonalosti :). Splnený sen v dĺžke 132 minút. X-meni sú moja srdcovka a Matthew Vaughn predčil všetky moje očakávania. Po zhliadnutí som mal chuť sa otočiť a pozrieť si to znova :). Pre mňa dokonalosť po každej stránke. Príbehovo to klaplo všetko krásne do seba. Akcia, humor, efekty, triky a všetko ostatné bolo skvelé vyvážene a to bez jedinej sekundy hluchého miesta. Neostáva nič iné ako len zatlieskať a čakať na Blu-Ray :)
5 Days of War (2011)
Som strašne rád za tieto filmy ako je 5 Days of War. Úplne z ničoho sa tu objaví neznámy film a po jeho pozretí človek nevie čo povedať. Určite omnoho lepšie než väčšina hovadin ktoré sú naopak ospevované rok dopredu a nakoniec je to len samé sklamanie. Skvelé zobrazená surova vojna pri ktorej mi behal mráz po chrbte čoho je všetkého človek schopný a aké zverstva napáchali Rusi v Gruzinsku. Akcia zvládnutá perfektne počas celého filmu a pri prvej scénke hneď v úvode som len nemo pozeral čo sa deje :). Vskutku veľmi emocionálny zážitok. Všetka česť vojnovým novinárom.
Opravdová kuráž (2010)
Vcelku veľmi slušný western s pár drobnými chybičkami. Výprava plná zážitkov, adrenalínu, krásnej prírody a v doprovode s príjemnou hudbou od Cartera Burwella. Jeff Bridges opäť skvelý a Roostera Cougburna zahral priam neuveriteľne, realistické stvárnenie opitého jednookého šerifa, neustále trúsenie jednej hlášky za druhou, odkopávanie detí ako na bežiacom páse, skvelé prestrelky, to všetko Jeff zvládol na výbornú a je radosť pozerať na plátne takto jedinečného a talentovaného herca. Samozrejme veľmi kvalitné výkony podali aj Matt Damon a Hailee Steinfeld. V dnešnej dobe sa už veľa westernov netočí, aspoň nie takto kvalitných takže ďakujem pánom Coenovcom za tento vskutku výborný film.
Poslední deníček (4)
Cinema
1997-2008