Recenze (1 629)
Nezanechat stopy (2021)
Velmi intenzivní se všudypřítomným pocitem až klaustrofobie z toho, jak režim utahuje šrouby, tlačí a vydírá každého, kdo se objeví na scéně. Komunismus je svinstvo, komunisti jsou svině! 90%
Stíny v mlze - Poslední naděje (2024) (epizoda)
Zručně natočeno, dobře zahráno, ale ta stavba příběhů a zápletek pouze průměrná. 50%
Iveta - Snad nám to vyjde (2022) (epizoda)
První větší konflikty, nové postavy, a samozřejmě Petrova smrt. Dá se na to dívat, ale Iveta jako spící princezna se už začíná zajídat. Aspoň už začala chlastat :) 60%
Iveta - Knoflíky lásky (2022) (epizoda)
Iveta hodinu smutně kouká, a sem tam zapěje. OK, a dál? 50%
Iveta - Episode 7 (2023) (epizoda)
Já myslím, že už tvůrci neví kudy kam, a vzniká z toho jeden velký zmatený eintopf. 40%
Fargo - Blanket (2024) (epizoda)
Začínáme se blížit do velkého finále a tohle byla velkolepá příprava na něj. 90%
Tetris (2023)
Popis stále ještě komunistického Ruska je zde dost naivní, a když to místy sklouzne k honičkám ála agent 007, tak mi to přišlo spíš už jen úsměvné. Ale jako věcný popis toho, jak se Sověti pokoušeli využít nápad jednoho obyčejného člověka, mi to přijde fajn. Protože co mají soudruzi nejraději, kromě maminky? Ano, jsou to valuty. 60%
Doktor Spánek od Stephena Kinga (2019)
Danny se vrací v příběhu o dobru, zlu a minulosti. Bohužel film není zdaleka tak propracovaný jako kniha a celou závěrečnou cestu k vyvrcholení značně odbyde. 60%
To se vysvětlí, soudruzi! - Srdečné pozdravy z lázní (2024) (epizoda)
Je to prostě pořád dokola, nic nového, zápletky místy až trapné. 40%
Fargo - Linda (2023) (epizoda)
Trochu melancholický úkrok stranou. My všichni jsme Linda! 70%