Oblíbené seriály (10)
Futurama (1999)
Teorie velkého třesku (2007)
Haló, haló! (1982)
Death Note - Zápisník smrti (2006)
Ztraceni (2004)
Ctihodná žena (2014)
Kávový princ (2007)
Tak, abych to odůvodnila - proč plný počet: 1. hvězda: je to mé první setkání s jihokorejským dramas. 2. hvězda: je to úžasná oddychovka, která vás neobtěžuje zapínáním mozku a případným vyhledáváním v knihách či v Googlu. 3. hvězda: je to vtipné. 4. hvězda: na rozdíl od produkce jistých zemí není seriál zbytečně natahován a vyplňován naprosto stupidními dialogy. 5. hvězda: skvělí herci, hlavně Eun-hye Yun.