Recenze (144)
Karate Kid (2010)
Keď niekedy v budúcnosti budem mať potomka, určite mu tento film zaradím do filmotéky. Ako malý som podobné snímky zbožňoval, dennodenne dookola pozeral a potom v škole fasoval poznámky do žiackej knižky :). Na chvíľu som sa vrátil do detských čias a aj preto napriek prvotne plánovaným trom hviezdičkám udeľujem 4.
Muž ve stínu (2010)
Že nie som jediný, kto si praje sfilmovať život Romana Polanského, najlepšie pod režisérskou taktovkou samotného Maestra? A film The Ghost Whisperer? Polanski by natočil aj polievanie kvetov napínavou formou.
Hanebný pancharti (2009)
Kus poctivej filmárčiny! Bravo! PS: Nedá mi zabudnúť scéna so "šľahačkovou" štrúdľou.
Zevlovat a prudit (2009)
Ako keby tvorcovia uprostred nakrúcania filmu stratili scenár a začali sa postupne strácať. Zbožňujem filmovú úlety, no tento je mierne nemastný-neslaný. Potešila Dennisova "terapia" a song Where is my mind!!!
Zastav a nepřežiješ 2 - Vysoké napětí (2009)
Ja neviem, ale keby to pustím mojej starej mame, tak sa asi nasierie :) Amy Smart sa postarala o tú jednu hviezdičku navyše.
Kámoš k pohledání (2009)
Hlavnú postavu stvárnenú Paul Rudd-om si už v inom ako tzv "buddy" filme neviem ani predstaviť. Aj keď osobne sa mi o trošku viac hodil k Seann W. Scottovi v Role Models. No výber tej správnej dvojky býva určite veľmi náročný proces a nie vždy majú tvorcovia práve šťastnú ruku.
Deník mrtvých (2007)
Ja uz vobec nepochybujem o tom, ze ked Goerge A. Romero zomrie, stane sa z neho zombie :)
Milk (2008)
Raz za čas dostanem obrovskú chuť pozrieť si nejaký zo životopisných filmov, ktoré vo väčšine prípadov bývajú nakrútené na motívy života osobností, ktorých príbehy mi dodajú silu na sebe pracovať a dotiahnuť to niekam "ďalej". Hirsch, Penn, Franco - herecké zoskupenie presne podľa mojej chuti hrajúce o niečo "viac" než vo svojich ostatných filmoch :). A tak bravúrne dosiahnuť pri týchto menách tú neuveriteľnú podobu ku skutočným predlohám, rešpekt!
Koralína a svět za tajnými dveřmi (2009)
Príliš zbytočné naťahovanie deja pomaly odkusávalo z 5-krajcovej pizze a preto si väčšiu porciu odo mňa tvorcovia nezaslúžia! Ináč povedané, film Coraline vyzeral spočiatku až príliš pekne, aby to bola "realita"
Pařba ve Vegas (2009)
Tiež mám problémy s pamäťou z mojej poslednej noci v najúžasnejšom meste sveta Vegas, aj preto hodnotím plným počtom. PS: "Strašne som trpel, keď mi zomrel dedko.", "Ako zomrel?", "V 2. svetovej", "V boji?". "Nie, lyžoval na horách počas 2. svetovej." :)