Recenze (307)
Milá Emo, drahá Bětko (1992)
[38. Letní filmová škola Uherské Hradiště 2012]
Atomový Ivan (2012)
[38. Letní filmová škola Uherské Hradiště 2012] Uuu, európska premiéra s pokecom s režísérom a hlavným predstaviteľom. Celkom praštená, ale za to výborná komédia.
Slunce v síti (1962)
[38. Letní filmová škola Uherské Hradiště 2012] Nemôžem povedať, že by ma film pohltil (pospal som si ale 15 minút), ale fakt sa mi páčili scény na streche a pontóne. Pomalé, krásne, mladé.
Otec (1966)
[38. Letní filmová škola Uherské Hradiště 2012] Určite by som to zaradil aj medzi komédie, lebo z celého filmu si pamätám hlavne tie vtipné scénky, ktorých bolo až až.
Foxy Brownová (1974)
[38. Letní filmová škola Uherské Hradiště 2012] Ževraj jeden z najlepších blaxploitation filmov. Nakoľko som videl len Foxy, tak môžem len súhlasiť. (Ale fakt to bolo super)
Musíme si promluvit o Kevinovi (2011)
[38. Letní filmová škola Uherské Hradiště 2012] Kevina by mali púšťať teenagerom na sexuálnej výchove, mohlo by ich to donútiť používať ochranu aby nemali takéto deti. Koniec mojej divnej vsúvky.
Atentát (1964)
[38. Letní filmová škola Uherské Hradiště 2012]
Sherlock (2010) (seriál)
Wow. Proste wow. Jednoznačne najlepšia kriminálka akú som kedy videl. A pilot 2. sezóny? Najlepšia epizóda vôbec!
Princ a pruďas (2011)
Ja mám tak rád Natalie Portman až som musel tomu dať 4*. Ale ne, ono to vážne bolo celkom zábavné a úchylné. Miestami možno trochu nechutné.
Comedy Central Roast of Charlie Sheen (2011) (pořad)
#tigerblood #winning #perfect