Oblíbené seriály (10)
Přátelé (1994)
Městečko South Park (1997)
Black Books (2000)
Ajťáci (2006)
Californication (2007)
nikdy bych nevěřila, že mě seriál takovýho rázu až tak nadchne
Zoufalé manželky (2004)
Oddaná žena/matka, slečinka/bohyně, perfekcionistka/(ne)dokonalá matka, roztržitá/infantilní potížistka...malinko překombinovaný seriál, kde do sebe všechno zapadá přesně jak oční bulva do očnice a dohromady to až nebezpečně precizně funguje.
Domek z karet (2013)
Hra o trůny (2011)
Až moc dlouho sem se tomu vyhejbala. Kdo neviděl, neváhej. Špička. Tečka.
Kravaťáci (2011)
Sexy, rich, confident, witty -> lawyers rocks!