Recenze (183)
Vzpoura na Bounty (1962)
V tomhle filmu byl Marlon Brando hodně dobrý i celkově byl film na úrovni. Je vidět, že to točili ještě ti , co to uměli.
Copak je to za vojáka... (1987)
Vojákem jsem nebyl, tak že nemůžu objektivně pravdivost tohoto filmu posoudit. Jedině mohu potvrdit, že vojenské kontroly občas tehdy na nádražích jsem viděl a ti co byli ve věku branců, museli předkládat občanky. Tak že se taková cvičení konala. A taky vím, že ne všude byla vojna stejná. Jedni na ni nadávali, jiní zase chválili.
Pátek není svátek (1979)
Je to objektivní rodinný příběh, jak to tenkrát za socializmu chodilo a shánělo se. Ale když to vezmu kolem a kolem, tak máme kapitalizmus "smažený, vařený, pečený" a kvalita se shánět musí stejně. Jediná větší výhoda je, že máme internet, který tehdy ještě nebyl.
Penny Antics (1954)
úplně jasný remake Pepka námořníka Customers wanted z roku 1939.
Alamo (1960)
Filmů na téma pevnost Alamo, bylo natočeno více. Tento je jednoznačně nejlepší.
Sanitka (1984) (seriál)
Kdo v té době žil, pochopil o čem ten seriál je. Nebyla to žádná agitka, jak by se dnešní generaci mohlo zdát. Čest soudruhu se říkalo i tehdy , kdy to nebylo míněno vážně. Ne každý byl straník, tak že to byla i taková lehká provokace.
Jak básníci neztrácejí naději (2004)
Lepší, než čtvrtý díl.
Fair Play (2014)
Atletiku i když na nižší úrovni jsem dělal a takhle politicky si to nepamatuji. V tomhle filmu je snaha nastínit, že to bylo jenom takové, což není pravda. Byla to naopak pohodová léta, kdy stačilo málo peněz, aby člověk tenhle sport mohl dělat a to i na nelepším stadionu v republice a nikdo vás z něj nevyhazoval. Za mě dávám dvě hvězdičky, protože ani na seriál Dlouhá míle, který byl natočený za socíku to zdaleka nemá.
Ohnivá linie: Bitva u El Alameinu (2002)
Překvapivě povedený film, což u tohoto tématu u italských filmů nebylo zvykem. Jedná se o poměrně nedávno natočený film, a je vidět, že se Italové poučili z chyb, kdy to šidili jak se dalo.
Psohlavci (1954)
Chtěl bych dodat, že se jedná o barevný film.