Recenze (138)
Díra u Hanušovic (2014)
..asi su mozkochudá, že jsem to nepochopila....
Tarbíci (2011) (seriál)
Po dlouhé době hezký večerníček,vtipný a ty písničky...
Transformers: Zánik (2014)
zvuk skvělý...kamera skvělá, ale ještě bych to troška prostříhala, reklam snad milion a hlavně ubíjející konec a o ničem...čekala jsem něco ve stylu 1 nebo 2...zklamalo
AIKIDO - Street Story (2014) (amatérský film)
Díky tomu, že vím a znám zakladatele karlínského aikida velkého Malinu...tak kluci supeeer
Kůže, kterou nosím (2011)
.tak to bylo hustý, docela mne to donutilo přemýšlet, kam až v plastické a estetické chirurgii lze zajít a myslím ,že za pár let toto nebude takové sci-fi jako ve filmu.
Atomové gymnázium (1986)
Zlaty Toxic avenger..nuda nuda...
Kosmáček (2012) (TV film)
otec, co si chce vzít vlastní dceru, trošku silné kafe, ale na nedělní odpoledne příjemné, princ trošku šovinista, ale dívat se na to dá, viděla jsem horší.
Princezna Fantaghiro: Jeskyně Zlaté růže (1991) (TV film)
Jako malá si pamatuji natáčení filmu u nás v Mladečských jeskyních, hradě Bouzov a strašně jsem byla zamilovaná do Romualda...a ti Italové mi zůstali dodnes ;o) Mě se ta pohádka vždycky líbila a pro mne má určitě 4 hvězdičky právem.
Síly temna (2006)
..jako kulisa při žehlení se to dá ;o)))
Barfi (2012)
už je to tak měním Sharukha za Ranbira, byl úžasný, scény z grotesky perfektní a svoji roli zvládl 100%, i slza ukápla...