Recenze (138)
Sanitka 2 (2013) (seriál)
..dívám se na to jako na nový seriál, ne na pokračování starého, je to průměr, občas, některé díly jsou flashback do Sanitky 1 (např. ředitel záchranky má problémy s bratrem (viz. Jandera x bratr) atd. Ale dívat se na to dá a na páteční večer ideální.
Vetřelci a lovci - Zrozen bez porodu (2009) (epizoda)
...příjemná "detektivka" na nedělní večer, na opakované shlédnutí asi ne.
Sedmé nebe (1996) (seriál)
To je tak mravnostní a konzervativní až mě z toho chytá fantas. Při scéně v porodnici jsem se málem osypala - úděl ženy je krásný, porod jen přirozeně, vždyť to zvládnem..a určitě budeme mít děti...aaaaaaa prchám prchám
Norman a duchové (2012)
..drsné hlášky...fakt jsem se zasmála
Tajemství staré bambitky (2011) (TV film)
Ferenc a Lorenc - ti jsou dobří...
Hon (2012)
zadržovala jsem slzy, ja bych si to asi hodila, v jednu chvilku jsem se lekla tak, že jsem zařvala na celé kino a odhodila kabelku na sedadla před sebe....
Princezna Husopaska (1989)
My na tom jednou byli se základní školou, ta koňská hlava mne děsila ještě dlouho....
Dvanáct měsíčků (2012) (TV film)
ta Květa byla pěkná psychopatka, Maruška zblbá....a raději si měla vzít toho mladšího, než staršího "namyšleného" Karla z Vyprávěj....
Twilight sága: Rozbřesk - 2. část (2012)
..nejslabší díl z celé série, ale Aro byl jedinečný
Zjizvená tvář (1983)
co napsat - pro mě jako pro ženskou než - hustýýý....a kvalitní film