Recenze (243)
Místo u moře (2016)
Jeden z najlepších scenárov za poslednú dobu. Lonerganove postavy sú napísané do hĺbky, nemenej pôsobivo sú taktiež zahrané. Ide o živých ľudí, ktorým fandíte, na ktorých vám záleží, aj keď nie sú vôbec dokonalí. Silný a krásny film. 90%
Opilí láskou (2002)
Výborný film. Ale tentoraz to rozum hovorí viac ako srdce. Režijne je to naozaj jedinečne hravé. 75%
Potíže s Arizonou (1987)
Presne medzi troma a štyroma hviezdičkami. Má to úžasne vtipné a výborne zrežírované scény (úvodná montáž, ''návšteva'' u Arizonovcov, krádež plienok), no na druhej strane mi pár línii pripadalo úplne nadbytočných (najmä tá s pekelným motorkárom). 70%
Osm hrozných (2015)
Je späť! Áno, opäť sa tam veľa rozpráva "o ničom", ale vyčítať Tarantinovi jeho najsilnejšiu zbraň, to som nikdy veľmi nepochopil. Po mainstreamovejšom Djangovi návrat ku koreňom veľmi potešil. 95%
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Po druhom zhliadnutí chcem povedať iba jednu vec - je to príliš krátke.
Star Wars: Síla se probouzí (2015)
Zabudnite na epizódy 1-3, konečne je tu skutočné pokračovanie Star Wars.
Frances Ha (2012)
Tak Frances si ešte párkrát dám (nielen kvôli Grete Gerwig). A som zvedavý či to porastie. Takisto prvý Baumbach, určite sa popozerám po ďalších veciach. 90%
Spectre (2015)
Mendes prvýkrát sklamal. Jamesa samotného mám stále radšej, a keď sa riešil jeho romantický život tak ma to dosť silno bavilo. Lenže ten film ma bavil iba vtedy, čo je už pri akčnom blockbusteri výrazne podivná skutočnosť. Všetky tie ohromujúce naháňačky, prekvapivé zvraty a podlí záporáci tu už boli a ani trocha nenadchli.
Viridiana (1961)
Krásny film. Na jednej strane hlboký, silný a citlivý, na tej druhej zasa satiricky vtipný. A žobrácka hostina je jednou z mojich najobľúbenejších scén celej kinematografie. 90%
Habermannův mlýn (2010)
Ten film stojí za zhliadnutie, no je to skôr zásluhou silnej a zaujímavej témy ako samotných kvalít filmu.