Recenze (180)
Sejmi je všechny (2007)
Ja prostě nevím... buď jsem koukal na jiný film. Ale skoro 70procent ? To snad ne.
Šťastný nový rok (2019)
Jenom proto, ze mam rad vánoce. Jinak absolutne šílený pokud o kombinace československého dabingu. Na Slovensku otevírá český mluvící a v zapeti slovensky mluvici poslicek. Jako pokud o reklamu na hotel skoro jo. Ale jinak kravina. A nevím proč, ale dabing slovenských herců český, nebo obráceně je vždy šílený. A možná Prachař a občasná hláška to zachránila.
Thor: Láska jako hrom (2022)
Moc jsem se těšil. Ale proste, už je vše splacane dohromady. A jenom se snaží za každou cenu urvat peníze. Bohužel se mi to tolik nelíbilo... a občasné hlášky to nezachranili.
Laser na mimozemšťany (2022)
Hele, me to neurazilo. S klukama jako odreagování.
Mimoni 2: Padouch přichází (2022)
Poprvé co jsem v kině zažil potlesk. Pekny návrat k základům Padoucha. Dětem se líbilo...
Včela na mušce (2022) (seriál)
Bohužel, ne. Je to tak šíleně předvídatelné z minulých let. Když byl původní Mr. Bean, tak to bylo legrační, ale tohle už není. Teda za mě alepson už ne
Super-Blb (2022)
Neuvěřitelný... kombinace DC a MARVEL. Jen me mrzí, že jsem to neviděl v kině. Musel to být zážitek. Doporučuji všem. Chce se podívat na ten film dvakrát, třikrát, aby člověk byl schopný vstřebat a pochopit genialitu tohoto filmu. Občas grafika je horší, ale podle me to byl záměr, aby byla jasná recese.
Lady and the Tramp (2019)
Nenadchlo mě to. Ale zpracování a celkový dojem nakonec zapůsobil a dávám 3hvezdy.
Malý Sheldon (2017) (seriál)
Perfektní od A do Z. Dokonale vystihli dospělého Sheldna. A hlavně člověk se může dívat a být spokojený a v obraze i když nemá nakoukane Teorie velkého třesku.
Timmy Failure: Mistakes Were Made (2020)
Hodně rozporuplné. Mám tři syny a vidím tam podoby. Včetně sebe když jsem byl malý. Děti to nedokoukali, já ano a nevím, nejsem si jistý zda se mi to líbilo, nebo ne...