Recenze (66)
Bony a klid 2 (2014)
Hrůza. Nedalo se na to ani dodívat.
Vraždy v kruhu (2015) (seriál)
Ty horoskopy tomu uškodily a ta policajtka Pavlína taky. Seriál na jedno podívání s kolísavým obsahem epizod. 50% ale Hanu Vagnerovou mám rád takže díky ní tomuto seriálu dám 3 hvězdy.
Maturita (2013)
5 hvězdiček pro mě, jako odměna, že jsem to viděl celé.
Zamilovaný profesor (1996)
Dabing Oldřicha Kaisera tomuto filmu neskutečně pomohl
Blbouni (1996)
Já jsem svůj vlastní děda.
Chata v horách (2012)
Čekal jsem, že uvidím dobrý film. Místo toho jsem 50 minut čekal, až bude konec filmu. Pro mně zklamání.
Machři 2 (2013)
První díl měl aspoň nějakou úroveň. Toto bylo až na pár vyjímek neskutečně trapné a blbé.
Něžné vlny (2013)
Ta muzika nemá chybu.
Crash Road (2007)
Co to hergot je? Neskutečná blbost úplně o ničem a hodina a půl života pryč. Ale Agáta je pěkná :)
Rafťáci (2006)
Narozdíl od amerických teen komedií nikdo na sebe nemočí a neblije aby to mohlo být vtipné. Není to na čistých 100 procent, ale jsou tam hezké holky, Kaštanova matka taky nemá chybu a je to docela vtipné. Dnes jsem to viděl po páté a pořád mi to přijde dobré, takže zvyšuju ze 4 na 5 hvězd.