Recenze (50)
Zuzana Růžičková: hudba znamená život (2017)
Škoda, že byl pár nepřesností či nedovysvětlení situace, přesto výborný dokument!!!!!
Prosím, pane profesore! (1940)
Hledám pana prof. Ivana Hrozného :))))
13. komnata - 13. komnata Jaroslavy Tvrzníkové (2012) (epizoda)
Klobou dolů, paní Tvrzníková!!!
Sama v čase normálnosti (2010) (TV film)
Milé překvapení! Skvělá N. Boudová ;)
Ozvěny lidické noci (2011)
Stanislav Motl natočil velmi zajímavý dokument formou, která je pro něj typická. Zajímavé využití starších reportážích s kombinací s nejnovějšími. Dal bych 5*, ale chybí mi v dokumentu více rozvedeno téma návratu a pátrání po lidických dětech. I tak vřele doporučuji například k promítání na školách.
Ghetto jménem Baluty (2008)
Myslím, že by z toho byly spíše dva zajímavé dokumenty, takto mi to přišlo docela ošizené a výpovědi přeživších zkrácené a přitom by byli jistě velmi zajímavé! Škoda!
Matka Kráčmerka (1934)
My jsme šušní lidi.. :D :D :D
Séraphine (2008)
Nádherný film, který mě skutečně oslovil - dal bych 5*, ale nesedl mi u hlavní postavy český dabing.
Štika v rybníce (1951)
hrůzostrašné...
Ceny Thálie 2010 (2011) (pořad)
Tak CENY THÁLIE předány a upřímně mi to přijde rok od roku horší! Nemám na mysli oceněné, těm to přeji, ale tu organizaci! Nikdy si nezvyknu, proč jsou nominovaní posazeni na jeviště. Divák tím pádem přijde o to napětí a překvapení z toho, kdo získá cenu za celoživotní dílo! A co mělo letos znamenat vystoupení nominovaných před vyhlášením dopředu na jeviště, to už mi hlava vůbec nebere! Děs… Kéž by se to příští rok změnilo. (Kéž se příští rok podaří sehnat dostatek financí na další vyhášení).